  • Data: 2013-11-16 01:07:29
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości
    news:52860b1b$0$2170$65785112@news.neostrada.pl...
    > 1. Przecinanie żyletki przy pomocy zwarć prosto z gniazdka :)

    Ja aż taki twardy nie byłem, ale miałem kiedyś projektor, na 99% ruski, do
    bajek dla dzieci, że się filmik wkręcało, wyświetlało i sru następny. Jak on
    już się rozpadł, to wziąłem końcówki uzwojenia wtórnego transformatora do
    świecenia żarówki, tam było śjakieś 8-9 V, i tym roztapiałem żyletkę :)

    > 2. Rozlał mi się kiedyś spirytus podczas czyszczenia magnetofonu Kasprzak
    > . Pomysł był żeby zamiast wytrzeć to lepiej będzie wypalić. Pamiętam jak
    > całe biurko było w płomieniach. Byłem o krok gaszenia poduszką , ale
    > resztki zdrowego rozsądku w wieku 15 lat powiedziały mi że to jednak zły
    > pomysł. :)

    Czyściłem kiedyś Tonetkę benzyną, umilając sobie tę czynność słuchaniem
    muzyki, a jakże, z tejże Tonetki. Wtyczuszka od zasilania była lekutko
    luźnawa, a niechcący ją trąciłem, jak łatwo się domyślić, połączenie iskry
    ze złego styku, z oparami benzyny... to każdy jeżdżący samochodem wie, czym
    to skutkuje :) A wiec i zaskutkowało :)) Kochani, w najśmielszych snach nie
    przypuszczałem, jak mocno potrafię dmuchnąć, ale zgasiłem pożar, a zapaliło
    się w środku! Magnetofon nie ucierpiał, jedynie sama taśma, jako, że cienka,
    na odcinku kilkunastu cm, nieznacznie się skurczyła. :) Dalej słuchałem
    muzyki, ale już czyszcząc, wyłączałem urządzenie z sieci :)

    > 3. Podczas rozbierania jednorazowych silników rakietowych modelarskich
    > celem pozyskania materiałów na petardy, jakaś iskra spowodowała zapłon.
    > Ciężko było się zorientować z której strony jest okno. :)

    A tego już nie, najgłośniejszy strzał, to 3 korki pod butem, słabo. Ale za
    to, takie korki, jak fajnie hukały pod tramwajem, rozjeżdżane przez ich
    koła, z kolegą podłożyliśmy tak dwa korki na Wiatraku, jechało coś od
    Waszyngtona i zrobiło BAM...BAM, ale tram nawet się nie zatrzymał... Ja dużo
    hukowych spraw nie robiłem, bo niezbyt dobrze toleruję hałas.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.