  • Data: 2013-11-16 14:00:54
    Temat: Re: Rozwi?zanie zagadki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:m3bd89l41spuhfs6fpliibtc6uld5g8t1i@4ax.com...
    > W kazdym razie, wyglad sie zgadza. Parametr beta mial rzedu 10-20, w
    > zaleznosci od egzemplarza

    Nieco OT... kiedyś się naciąłem na "betę", z zachowania tranzystora w
    układach, wyszło mi, że ma bardzo mao. German, ADP672, czyli odpowiednik
    TG72, jak wiadomo. Chciałem jednak przekonać się, ile konkretnie, 15-20-30,
    na pewno nie więcej. Wziąłem na miernik, a wskazówka JEB! o ogranicznik. To
    był miernik z regulowaniem prądu bazy, to się go odpowiednio zmiejszyło.
    Beta była, jak na taki tranzystor, ogromna - 320...
    Czy zdarzały się wśrod tych elementów "bombonierki dla teściowej", o którym
    wspominasz, rodzynki, o większym H21e?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.