eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozwalony silnikRe: Rozwalony silnik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Feb 2013 21:27:23 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozwalony silnik
    References: <c...@g...com>
    <0...@f...googlegroups.com>
    <kg2loo$bmu$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <512531b0$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1361392049 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26689 82.139.18.228:59840
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484046
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-02-20 15:21, m...@g...com pisze:
    (...)
    > "zaj... olejem" - silnik normalnie czysty i suchy a tu wszystko, glownie na dole w
    czarnej mazi.

    Nie dziwnego. W komorze korbowej jest nadciśnienie, smarowanie jest pod
    ciśnieniem, jak korbowód wyjdzie bokiem to efekty mogą być dość
    "ciekawe". Zresztą do upieprzenia wszystkiego olejem nie trzeba aż
    takich efektów specjalnych.

    > Co sie dzialo wczesniej: zapalala sie kontrolka check engine, (jak pisalem winny
    > zawor EGR, sprawdzone VAGiem), bywalo, ze auto lapalo notlauf.
    >Ale zwykle jezdze spokojnie jak dziadek to problemow nie bylo.
    Sporadycznie auto
    > szarpnelo przy gaszeniu (jak sadze z winy zaworu EGR), dopalanie, praca,
    > wchodzenie na obroty, odglosy - wszystko raczej w normie. Filtry i olej zmieniane
    > na czas, tankowane na tej samej stacji caly czas. Choc kiepskie paliwo nie rozwali
    > raczej silnika w taki sposob.

    Nie wygląda na coś poważnego - szarpnięcie przy gaszeniu może być z
    różnych przyczyn. Ten notlauf może być spowodowany wieloma rzeczami
    - Ty walczyłeś z n75, może to coś z turbiną, może z przewodami
    podciśnieniowymi (znane i trenowane ;) ).

    > Inna sprawa, ze rok temu mialem remont silnika, zdechl rozrzad. Teoria: gora byla
    > silniejsza i nowsza niz dol ale by zwykle, mocne dodanie gazu dalo taki efekt ...
    hmmm.

    Eeee - jak szlag trafił rozrząd to pytanie co było z dołem robione
    (i jak). Po trafieniu tłokami w zawory to szczęście jak tylko góra poleci...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: