  • 11. Data: 2010-09-29 12:22:20
    Temat: Re: Rozsyłanie sygnału TV
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Desoft wrote:

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem....
    > Masz linka do takiego nadajnika?
    >
    > Co z opłatami (zezwoleniem)?

    No przecież pisałem: videolink na 2.4GHz. Są też bardziej wyrafinowane
    ustrojstwa, które odbierają kilka(naście) kanałów i emitują w paśmie 2.4GHz
    lub 5GHz, ale to kosztuje już dobre pieniądzie (>>1kEUR) i potrzebne jest na
    to zezwolenie. Taniej jest postawić kompa z kartą TV (ewentualnie
    multichannel, albo z kilkoma kartami) i robić streaming na WLANie.

    > Jeżeli nadajnik nadaje na tej samej częstotliwości na której odbiera to co
    > z sygnałem oryginalnym u sąsiadów?

    i co u ciebie. To jest najgłupszy pomysł, szczególnie w analogowej TV.

    > Kiedyś znajomy zrobił wynalazek: antenę odbiorczą podpiął do anteny
    > nadawczej. Całość stała na górce. Antena odbiorcza widziała nadajnik, a
    > antena nadawcza widziała antenę TV która była przesłonięta górką i nie
    > widziała nadajnika.
    > Nie widziałem na własne oczy, ale ponoć poprawiło to odbiór.

    Można zrobić, pod warunkiem, że anteny są naprawdę kierunkowe, nie widzą się
    wzajemnie, kabel dobry i nie za długi i odbiornik nie odbiera sygnału
    bezpośrednio z nadajnika. Inaczej masz paradę duchów spowodowaną opóźnieniem
    sygnału w kablu między antenami. Można dodać mały wzmacniacz (kilka dB). Co
    prawda nie wolno, ale jak się dobrze zrobi i nie przesadzi z mocą (tylko
    kompensacja tłumienia kabla), to nie podpadnie. Ale całość będzie działać
    tylko w bardzo specyficznych warunkach i po drodzie nie może być innych
    użytkowników, bo będzie chryja.

    Waldek

  • 12. Data: 2010-09-29 13:02:33
    Temat: Re: Rozsy?anie sygna?u TV
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 28-09-2010 o 15:23:49 Piotr <r...@z...com.pl> napisał(a):

    > Czy jest gdzieś dostępne takie cudo, które podpięte do anteny TV roześle
    > sygnał po budynku? Problem polega na tym że odbiór TV jest praktycznie
    > niemożliwy gdziekolwiek w budynku, a jest instalacja antenowa, tzn
    > antena na dachu i kabel do telewizora tylko w jednym miejscu.
    Kup sobie multiswitcha, i rozprowadz kable po domu, dodatkowo jak kupisz
    satelitę z konwerterem 4-pasmowym to masz w każdym gniazdku satkę.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2010-09-29 15:28:18
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 29 Wrz, 14:02, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > Kup sobie multiswitcha, i rozprowadz kable po domu, dodatkowo jak kupisz
    > satelitę z konwerterem 4-pasmowym to masz w każdym gniazdku satkę.

> [...]

    Może jako punkt zaczepienia te linki się przydadzą:
    http://hdmi.likaon.pl/hdmi/faces/art.jsp?id=131
    http://www.crutchfield.com/p_158DMXWL1/Sony-DMX-WL1.
    html?tp=9484

  • 14. Data: 2010-09-29 15:29:52
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 29 Wrz, 16:28, bobofrut <r...@g...com> wrote:

    > Może jako punkt zaczepienia te linki się
    przydadzą:http://hdmi.likaon.pl/hdmi/faces/art.jsp?i
    d=131http://www.crutchfield.com/p_158DMXWL1/Sony-DMX
    -WL1.html?tp=9484

    i jeszcze jeden link:
    http://cgi.ebay.pl/SONY-Bravia-Wireless-Link-/290464
    665235

  • 15. Data: 2010-09-29 18:30:55
    Temat: Re: Rozsy3anie sygna3u TV
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    bobofrut wrote:
    > i jeszcze jeden link:
    > http://cgi.ebay.pl/SONY-Bravia-Wireless-Link-/290464
    665235

    a od kiedy w Polsce nadajemy w NTSC ?

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 16. Data: 2010-09-30 08:46:49
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 29 Wrz, 19:30, "VSS" <v...@g...pl> wrote:
    4665235

    > a od kiedy w Polsce nadajemy w NTSC ?
    >
    > --
    > VSShttp://vss.pl

    Powyższe urządzenie nie jest ograniczone sygnałem NTSC.

  • 17. Data: 2010-09-30 09:13:37
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    bobofrut wrote:
    665235

    > Powyższe urządzenie nie jest ograniczone sygnałem NTSC.

    w opisie aukcji wyraźnie jest napisane, że działa tylko w NTSC

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 18. Data: 2010-09-30 09:15:19
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    a prywatnej kablówki nie możesz sobie zrobić?

  • 19. Data: 2010-09-30 10:05:35
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    qlphon wrote:

    > a prywatnej kablówki nie możesz sobie zrobić?

    nie zmienia to faktu pociągniecia kabla do każdego TV

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 20. Data: 2010-10-01 06:44:56
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > nie zmienia to faktu poci?gniecia kabla do każdego TV

    a to jakiś problem jest ?