  • 1. Data: 2010-09-28 13:23:49
    Temat: Rozsyłanie sygnału TV
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

    Czy jest gdzieś dostępne takie cudo, które podpięte do anteny TV roześle
    sygnał po budynku? Problem polega na tym że odbiór TV jest praktycznie
    niemożliwy gdziekolwiek w budynku, a jest instalacja antenowa, tzn antena na
    dachu i kabel do telewizora tylko w jednym miejscu. A społeczeństwo się
    rozbestwiło i chce telewizor w kuchni. Ciągnięcie kabla jest mocno
    kłopotliwe z uwagi na specyfikę domu. Pomyślałem więc o czymś
    "bezprzewodowym".
    Da się?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2010-09-28 13:25:29
    Temat: Re: Rozsyłanie sygnału TV
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Piotr wrote:
    > Da się?

    nie

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 3. Data: 2010-09-28 13:39:50
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

    > nie

    Eeetam, napewno? Nie wierzę.

    Piotr

  • 4. Data: 2010-09-28 13:56:51
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Piotr wrote:

    > Eeetam, napewno? Nie wierzę.

    Da się, ale chyba nie chcesz za to zapłacić. Można co prawda spróbować z
    odbiornikiem (tunerem) TV i do tego dołożyć VideoLink na 2.4GHz, ale jak nie
    masz odbioru w kuchni, to pewnie te 2.4G nie przejdą z pokoju do kuchni. Co
    to za dom?

    Waldek

  • 5. Data: 2010-09-28 14:13:30
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 28 Wrz, 14:56, Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> wrote:

> [...]
    > masz odbioru w kuchni, to pewnie te 2.4G nie przejdą z pokoju do kuchni. Co

    zaadoptowany schron przeciw atomowy ;)

  • 6. Data: 2010-09-28 14:21:26
    Od: "Piotr" <r...@z...com.pl>

> [...]
    > nie
    > masz odbioru w kuchni, to pewnie te 2.4G nie przejdą z pokoju do kuchni.

    Się zaprezentował przed milionami czytaczy...

    Dom zwykły, dość rozległy i pokrętnie zbudowany, stąd trudność dociągnięcia
    kabla (także względy estetyczne). Tyle że prawie na granicy zasięgu sygnału
    TV. Bez anteny na dachu ani rusz. A drugiej anteny z kuchni wystawiać nie
    chcę. Ale rozumiem że temat trudny, tego się nie spodziewałem. Chyba sobie
    daruję w takim razie.

    Dzięki i pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-09-28 14:25:01
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Waldemar Krzok wrote:

> [...]
    > 2.4GHz, ale jak nie masz odbioru w kuchni, to pewnie te 2.4G nie
    > przejdą z pokoju do kuchni. Co to za dom?

    da sie ale dla każdego tv będzie musiał zmajstrowac komplet:
    - tuner
    - nadajnik
    - odbiornik
    - przedłużacz pilota.

    czyli jak tak skromnie liczyć po 500PLN na tv, oczywiście w przypadku
    kupienia porzadnego sprzetu. tym nie mniej nie ma pewności, że te kilka
    kanałów na 2,4Ghz nie będzie zakłóconych lub nie będzie się wzajemnie
    zakłócać lub spowoduje smierć WLANu w domu lub odwrotnie.

    zdecydowanie taniej będziepociągnąc kable.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-09-28 17:17:23
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Piotr wrote:

> [...]
    > kuchni wystawiać nie chcę. Ale rozumiem że temat trudny, tego się nie
    > spodziewałem. Chyba sobie daruję w takim razie.

    A kabla z anteny do kuchni pociągnąć nie możesz? Zwrotnica na dachu i drugim
    kablem. Wiem, estetyka, ale tak się może dać.

    Waldek

  • 9. Data: 2010-09-29 08:50:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy jest gdzieś dostępne takie cudo, które podpięte do
    > anteny TV roześle sygnał po budynku?

    Tak, nazywa się nadajnik :-))). Co prawda antena nie do
    końca taka jak trzeba, ale... ;-)))

  • 10. Data: 2010-09-29 11:58:41
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Tak, nazywa się nadajnik :-))). Co prawda antena nie do końca taka jak
    > trzeba, ale... ;-)))

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem....
    Masz linka do takiego nadajnika?

    Co z opłatami (zezwoleniem)?

    Jeżeli nadajnik nadaje na tej samej częstotliwości na której odbiera to co z
    sygnałem oryginalnym u sąsiadów?

    Kiedyś znajomy zrobił wynalazek: antenę odbiorczą podpiął do anteny
    nadawczej. Całość stała na górce. Antena odbiorcza widziała nadajnik, a
    antena nadawcza widziała antenę TV która była przesłonięta górką i nie
    widziała nadajnika.
    Nie widziałem na własne oczy, ale ponoć poprawiło to odbiór.

    --
    Desoft