  • Data: 2009-09-05 13:13:10
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak ale czy to coś złego że poziom się podniósł nie widzę jakiejś
    > przepaści między topem lat 70 czy 80 a takimi postaciami jak dziś np.
    > Ben Hassett, Candace Meyer, czy np. John Akehurst.

    Czy poziom się podniósł to jest dość dyskusyjne. Jak np fotografowie których
    wymieniłeś mają się do Irvinga Penna chociażby. Ja mam wrażenie, że ci młodzi
    to jest plastik fantastik, no ale czas się zmienia więc może mam błędne
    odczucia.

    > Co to znaczy że
    > obecnie artystą może być każdy?

    Każdy może być w muzeum sztuki nowoczesnej. Absolutnie każdy.
    Kogo wobec tego będziesz promował? Krytykiem również może być każdy no więc
    każdy promuje swojego. Każdy każdego i z każdym.

    Pozdrawiam
    Marek