  • Data: 2009-09-06 09:55:52
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski pisze:
    > Nie potrafię jednocześnie obalić Twojego twierdzenia, że fotografia to coś
    > bardzo względnego;)

    Dokładnie tak jest i moglibyśmy prowadzić taką wymianę w nieskończoność
    i przedstawiać nasze subiektywne argumenty :). Dodam tylko że należę do
    ludzi na których forma nie robi wrażenia. Uważam że dobre zdjęcie obroni
    się samo, nie ważne czy to dobra odbitka, druk offsetowy czy miniaturka
    w internecie.

    > Ciężki temat. Z grubsza myślę, że tak szeroki dostęp do komunikacji jaki mamy
    > dzisiaj załamał zupełnie rynek sztuki jako coś elitarnego.

    Czy to coś złego, takie zdemokratyzowanie sztuki podnosi jakość
    społeczeństwa, ludzie są coraz bardziej świadomi, a przynajamniej jakiś
    %. Widać to chociażby po muzyce gdzie dzięki sieci coraz więcej ludzi
    sięga po jazz, klasykę czy jakieś niszowe projekty.
    To samo jest z kinem gdzie zapomniana klasyka na nowo się odradza, co
    napawa nadzieją w dobie multipleksów zabijających prawdziwe kino.
    Żeby nie ciągnąć w nieskończoność, grunt to selekcja i to z punktu
    pojedynczego odbiorcy a nie grupy trzymającej władzę lansującej jedynie
    słuszne idę ;).

    > ale może przesadzam;) W zasadzie to ciągle myślę, że pojedynczy człowiek może
    > w pewnych dziedzinach więcej niż grupa ludzi. Tak jak np. pojedynczy człowiek
    > jest mądrzejszy od tłumu.

    Też tak myślę i wierzę w to że to co naprawdę wartościowe obroni się
    chociażby moralnie.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.