  • Data: 2009-09-05 15:03:20
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustynski pisze:
    > Czy poziom się podniósł to jest dość dyskusyjne. Jak np fotografowie których
    > wymieniłeś mają się do Irvinga Penna chociażby. Ja mam wrażenie, że ci młodzi
    > to jest plastik fantastik, no ale czas się zmienia więc może mam błędne
    > odczucia.

    Specjalnie jeszcze raz wróciłem na
    http://photography-now.net/irving_penn/
    i cóż ja tam widzę bardzo dobre rzemiosło, śmiało można powiedzieć że
    Hassett jest na tym samym poziomie. Mówisz młodzi i plastik hmmm...
    Akehurst nie jest wcale taki młody a np. jego sesja The Egg z 97 roku
    była naprawdę przełomowa jeśli chodzi o połączenie nagości i mody, i nie
    ma tam grama plastiku skóra ma fakturę prawdziwej skóry :). Ale
    fotografia to coś bardzo względnego.

    > Każdy może być w muzeum sztuki nowoczesnej. Absolutnie każdy.
    > Kogo wobec tego będziesz promował? Krytykiem również może być każdy no więc
    > każdy promuje swojego. Każdy każdego i z każdym.

    Ale chyba zawsze tak było że były grupy trzymające władze o których
    względy wielu zabiegało. Hochsztaplerka w sztuce to nie tylko XXI wiek,
    zawsze były tarcia na płaszczyźnie mistrzowie kontra młodzi zbuntowani.
    Stare i uznane kontra młodzi burzący stary ład. Fakt jest taki że dziś
    już trudno być pionierem i coraz częściej mamy do czynienia z
    powielaniem a to już raczej podchodzi pod rzemiosło niż sztukę.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.