  • 1. Data: 2009-09-04 12:23:08
    Temat: Rozrzutni...
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Było o Matysiakach teraz o rozrzutnej fotografce co to traci grunt pod
    nogami http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,5410.html
    pisze ku przestrodze co by forma i treść zbytnio was nie pochłonęła.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 2. Data: 2009-09-04 13:05:55
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Było o Matysiakach teraz o rozrzutnej fotografce co to traci grunt pod
    > nogami http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,5410.html
    > pisze ku przestrodze co by forma i treść zbytnio was nie pochłonęła.

    Trzeba nie tracic z oczu tego co istotne....

    Jak patrze na znajomych ktorzy zapier...ja zeby kupic kolejne mieszkanie
    na kredyt jako inwestycje, czy zeby zarobic kolejny milion to az zal bierze.

    Na szczescie chyba nikomu z grupy widnykacja 20-kilku mln. USD nie grozi ;)

  • 3. Data: 2009-09-04 13:19:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Na szczescie chyba nikomu z grupy widnykacja 20-kilku mln. USD nie grozi ;)

    a ja mam nadzieje , ze ktos grupy wykupi te wierzytelnoscii w ten
    sposob stanie sie wlascielem calego dorobku Leibowitz

  • 4. Data: 2009-09-04 13:32:29
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > a ja mam nadzieje , ze ktos grupy wykupi te wierzytelnoscii w ten
    > sposob stanie sie wlascielem calego dorobku Leibowitz

    Hehe
    Na grupie bywa paru wiekszych tworcow.
    Przynajmniej w ich mniemaniu ;)

  • 5. Data: 2009-09-04 13:40:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Hehe
    > Na grupie bywa paru wiekszych tworcow.
    > Przynajmniej w ich mniemaniu ;)

    wlasciwie to jest dobra mysl-pod zastaw wlasnej tworczosci wziasc
    kredyt na 28 mil usd.
    chyba oddam swoje zdjecia tygodnia.
    czy nie za tanio?

  • 6. Data: 2009-09-04 13:45:20
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Na szczescie chyba nikomu z grupy widnykacja 20-kilku mln. USD nie grozi ;)

    Ja myślę że jest to nowy miernik wartości artystycznej oraz
    wiarygodności jako prawdziwego artysty ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 7. Data: 2009-09-04 13:47:42
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Moze zrobimy na grupie zrzutke na rzecz biednej artystki..?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-09-04 13:51:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja myślę że jest to nowy miernik wartości artystycznej oraz wiarygodności
    > jako prawdziwego artysty ;).

    Marka auta komornika ;)

  • 9. Data: 2009-09-04 14:20:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > Było o Matysiakach teraz o rozrzutnej fotografce co to traci grunt pod
    > nogami http://przekroj.pl/ludzie_sylwetki_artykul,5410.html
    > pisze ku przestrodze co by forma i treść zbytnio was nie pochłonęła.

    A ja myślę, że to symboliczny koniec pewnej epoki. Takich pieniędzy na
    pstrykaniu już nikt nigdy nie zarobi, albowiem ta sztuka z roku na rok
    się skundla.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-09-04 14:51:11
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 04 Sep 2009 16:20:42 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A ja myślę, że to symboliczny koniec pewnej epoki. Takich pieniędzy na
    > pstrykaniu już nikt nigdy nie zarobi, albowiem ta sztuka z roku na rok
    > się skundla.

    A co, marketing też już umarł?
    Bo jak nie, to ja jestem spokojny, wykreuje się kolejnego mistrza,
    który będzie wart.
    Piotr