  • Data: 2009-09-05 18:06:04
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A Twój kolega reprezentuje dość
    > typowe polskie podejście gdzie na weselu jest 14 ciepłych potraw, gdzie
    > na każdego gościa przypada morze wódki, a i mimo że wesele się kończy o
    > 7 rano to już o 16 są poprawiny ;). Ja widzisz wolę z imprezy wrócić jak
    > cywilizowany człowiek więc regularnie się nie dopijam ;).

    to nie o to chodzi co reprezentuje kumpel.
    chodzi o to ze przytoczyles jakas opinie Von... i nie ma najmniejszej
    pewnosci , ze jest ona sluszna.

    Ja przytoczylem opinie kogos zupelnie nieznanego i jest to opinia
    przeciwna - poparta doswiadczeniem nie tylko osobistym.

    POniewaz zarowo Von.. jak i moj kumpel sa dla mnie rownie
    wartosciowi , gdyz sa ludzmi , a czlowiekowi przypisuje wartosc
    nieskonczona ( a wiec rowna ) tak wiec nie mam najmniejszych podstaw
    aby uznac wypowiedz Von... za wyjatkowo sluszna.

    A wiec rodzi sie pytanie czy Von... ma racje.

    Nie moga byc jednoczesnie dwie sprzeczne opinie prawdziwe.

    Jesli kumpll ma racje twierdzac , ze niedopicie jest gorsze od
    przepicia to opinia Von nie moze byc uniwersalnie prawdziwa - czyli
    Von.. sie myli.

    A skoro sie myli to nie zamoerzam traktowac takiej wypowiedzi serio.

    to byl sens mojej wypowiedzi.

    Takie cytyty w pierwszym podejsciu wydaja sie zgrabnioe ulozone , ale
    na prawde sa bez sensu , nie chce mi sie dalej analizowac cytowanej
    wypowiedzi , ale jest ona pelna wewnetrznych sprzecznosci - jest pelna
    balaganu.