  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Rozrzutni...
    Date: Sat, 5 Sep 2009 01:23:51 +0200

    Użytkownik "XX YY" napisał
    > Zupełnie nic nie rozumiem z tego co mówisz.
    > Ja wychodzę z założenia - "jeśli czegoś nie mam to znaczy, że tego nie
    > potrzebuję" ; )

    jesli czegos nie masz , to znaczy , ze ...tego nie masz.
    ----

    No tak jakby.

    > Olewam "manie".

    Tak Ci sie wydaje.
    ----

    A skąd wiesz co mi się wydaje, a co wiem na pewno ?

    sproboj olac komputer i oddaj go do domu dziecka n.p.
    komputer w domu nie jest potrzebny - sluzy tylko zabawie.
    ----

    Ale ja nie mówię o "niemaniu" w wymiarze absolutnym.

    > I żyje mi się lżej.
    > Bo jak zależało mi na "maniu" to żyło mi się ciężej.

    i mniej wiecej tak jest .
    najpierw trzeba miec , zeby zrozumiec i sie przekonac ze to nie jest
    konieczne.
    ----

    Mam inne zdanie na ten temat.
    Czy należy przeżyć krótkie tet a tet z przepoconą "laską" w lesie pełnym
    zużytych kondomów żeby się zorientować, że "tirówki" to kiepski pomysł ?
    Czy nalezy się przeczołgać przez dragi, żeby wiedzieć, że od narkotyków
    lepiej trzymac się na bezpieczną odległość ?

    choc musze przyznac , ze porsche ma pewne zalety.
    Doslownie na kazdych swiatlach jesli musisz sie zatrzymac dziewczyny
    doslownie wala do wnetrza.
    szkoda tylko ze takie male - to paradox porschego - gdyby wnetrze bylo
    obszerniejsze , zadna by don nie zajrzala.
    ----

    Nie muszę mieć Porsche żeby wiedzieć, że go nie chcę, ani tego, że kobiety,
    które "walą do wnętrza" (wszystko jedno czy w dosłownym sensie czy w
    przenośni) niespecjalnie mnie interesują.
    Zatem nie jestem przekonany czy poza znakomitą konstrukcją to są jakieś
    zalety.

    Posiadanie pewnych rzeczy jest zbyt drogie i nie mówie tu o cenie
    detalicznej onych rzeczy.

    adam