  • Data: 2009-09-04 18:09:10
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Sep., 19:47, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Jakbyś uważnie przeczytał ten cytat to byś wiedział że pan z
    > przedrostkiem von piszę właśnie o niedopiciu ;)

    tak on pisze o niedopiciu , ale on pisze ze niedopicie jest zrodlem
    przyjemnosci , a moj kumpel dochodzi do wniosku przeciwnego , ze jest
    powodem meki.

    zreszta to marne tlumaczenie Van...

    znam goscia z tytulami nalkowymi pare razy doc... ktory pisze dziela
    filozoficzne.
    a pisze je tak , ze nie znajac jezyka niemieckiego tlumaczy mniej
    znanych filozofow niemieckich na j.polski z uzyciem slownika. A ze tak
    sie nie da , wiec sam domysla sie co autor mial na mysli i w ten
    sposob powstaje suwerenne dzielo.

    nie zmyslam . to autentyczna rzecz.

    W gruncie rzeczy taki jest mechanizm powstawania jego prac naukowych.

    . Jeszcze raz "Dlatego
    > rezygnacja stanowi warunek przyjemności." :) Bo to prawda stara jak
    > świat, taki truizm ale mało kto ma tego świadomość stąd ten pęd i
    > gonitwa  pod tytułem na ciągłym dorobku ;).

    to jest motorem rozwoju.
    w pewnym momencie dochodzisz do punktu , ze nadmiar rzeczy
    materialnych nie stanowi dobra niezbednego , nie jestes w stanie ich
    skonsumowac , staja sie balastem , absorbuja czas , ktory zaczyna byc
    coraz cenniejszy

    Jesli dla Von .. rezygnacja jest zrodlem przyjemnosci , to dlaczego
    nie zrezygnowal ze swojego " Von" i nie obdarzyl nim jakiegos
    zebraka ?