  • Data: 2009-09-04 19:23:03
    Temat: Re: Rozrzutni...
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:

    > tak on pisze o niedopiciu , ale on pisze ze niedopicie jest zrodlem
    > przyjemnosci , a moj kumpel dochodzi do wniosku przeciwnego , ze jest
    > powodem meki.

    O przepraszam zwracam honor, ja się pośpieszyłem w czytaniu i tak
    przeczytałem twój cytat "przepicie jest gorsze od niedopicia" jak widać
    młodość powoduje wiarę w ludzi ;). A Twój kolega reprezentuje dość
    typowe polskie podejście gdzie na weselu jest 14 ciepłych potraw, gdzie
    na każdego gościa przypada morze wódki, a i mimo że wesele się kończy o
    7 rano to już o 16 są poprawiny ;). Ja widzisz wolę z imprezy wrócić jak
    cywilizowany człowiek więc regularnie się nie dopijam ;).

    > nie zmyslam . to autentyczna rzecz.

    Ale po co się czepiasz na siłę, widzisz coś złego w umiarze?

    > to jest motorem rozwoju.
    > w pewnym momencie dochodzisz do punktu , ze nadmiar rzeczy
    > materialnych nie stanowi dobra niezbednego , nie jestes w stanie ich
    > skonsumowac , staja sie balastem , absorbuja czas , ktory zaczyna byc
    > coraz cenniejszy

    No to widać jestem indywidualistą ;) bo mnie to nie kręci, jeszcze paru
    takich się na pewno znajdzie.

    Jeszcze raz przepraszam za zbyt pośpieszne czytanie, chyba to skutek
    tego że człowiek ponoć nie czyta wszystkich liter w wyrazie i robi to
    niby z automatu. Jak widać automat nieraz składa słowa które by chciał
    usłyszeć ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.