    From: minstal <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rozbudowana książka telefoniczna.
    Date: Mon, 04 Oct 2010 14:20:34 +0200

    W dniu 04-10-2010 14:12, Waldek Godel pisze:

    > Co znaczy "obecne" ???
    > Bo już pierwszy smartfon z PocketPC (obecnie Windows Mobile a nawet Windows
    > Phone) osiem lat temu miał książkę z praktycznie dowolnym grupowaniem
    > numerów

    Może źle się wyraziłem. Nigdy nie miałem do czynienia ze smartphonem.
    Wykreślamy "obecne". Może inaczej. Czy musi to być smartphon czy może
    być "zwykły" telefon. Przy opisie prawie każdego telefonu występuje
    "rozbudowana książka telefoniczna" tylko jak to rozbudowanie wygląda to
    się dowiesz jak kupisz.