    Subject: Re: Rowerzysci
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5b221b66$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <pft9to$niv$1@news.mixmin.net>
    <5b22354f$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <pftefi$u8i$1@news.mixmin.net>
    <5b223ef1$0$693$65785112@news.neostrada.pl> <pftfqg$rl$1@news.mixmin.net>
    <5b2257cc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <pftome$e57$1@news.mixmin.net>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Thu, 14 Jun 2018 23:00:10 +0200

    W dniu 2018-06-14 o 14:56, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    6gHoNAFUo/ZYFi1XKoAwAJ

    > Weź pod uwagę, że ja cały czas pisze o jednym znaku,
    > a ty cały czas piszesz o znakach (wielu znakach).

    Wszystkie znaki muszą być ustawiane według tych samych przepisów, nie ma
    odstępstw. Nie ma wyjątków. Żadnych wyjątków.

    > Ja piszę o znaku "ustąp pierwszeństwa" i on obowiązuje
    > dla całej DROGI przed skrzyżowaniem,

    Znak "ustąp pierwszeństwa" obowiązuje TYLKO na skrzyżowaniu, nie na drodze.
    Żeby obowiązywał na DDR musiałby być ustawiony przy prawej stronie DDR.
    Tylko jeszcze nie spotyka się skrzyżowań dróg rowerowych, z których
    jedna z nich byłaby z pierwszeństwem. A poza skrzyżowaniami dróg dla
    rowerów nie ma skrzyżowań z drogami rowerowymi. Na drogach spotyka się
    wyłącznie przejazdy dla rowerzystów. A na nich ZAWSZE pierwszeństwo ma
    rowerzysta.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/