    Date: Fri, 02 Nov 2012 12:24:40 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosja to nie kraj
    <508fd6b4$0$1211$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5090279f$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
    <f7qnk3pfeli4.ibvu6ju21u89$.dlg@40tude.net>
    <5090370f$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <q010dd627i96$.1wfdwgbuh4h0y.dlg@40tude.net>
    <k6qmvu$26p$1@node2.news.atman.pl>
    <50910500$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <50918567$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <2kqadidr2fcq$.1euyc5s81wczx$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2012-11-02 11:16, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 31 Oct 2012 21:09:06 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ale raz jednak bylem i predkosci pamietam :-)

    A pamiętasz może kiedy?

    > Musiala byc to 8-ka albo od Pruszkowa.
    > Przelotowa arteria ...

    Znaczy gdzieś jechałeś...

    > ale 100 to chyba na niej nie jest dozwolone w srodku
    > miasta ? A niektorzy byli chyba szybsi.

    Aha.

    > A to na podstawie relacji osob trzecich pisales ?

    Ależ kręcisz (jak zwykle zresztą) - pamiętasz może o czym była mowa?
    Skoro autochtoni sami potwierdzają brak kultury na tamtejszych drogach
    (ogólnie), to na podstawie czego kierujesz po moim adresem pytanie o
    to, czy bardziej nie lubią jednych od drugich z W-wy?

    > Czy inaczej o swojej jezdzie piszesz, a inaczej jezdzis naprawde ? :-P

    Pisałem również o własnych doświadczeniach, który potwierdzały
    opinie autochtonów.

    > Uwazaj uwazaj - bo jak wszyscy tam tak kulturalnie wpuszczaja, to efekt
    > jest taki ze ci na koncu stoja, stoja, stoja i widza jak obok smigaja
    > samochody. I agresja rosnie. Po jednym wpuszczac. Albo i mniej.
    > I dopiero na koncu.

    Nie wiem skąd ci się wzięły samochody śmigające obok, ale jeżeli tak
    jest, to znaczy że jest to twoja wyimaginowana sytuacja z drogą
    z dwóch pasów, gdzie wszyscy ustawili się na jednym i drugi jest pusty.
    Wystarczy pomyśleć i popatrzeć, że to o czym pisałem to raczej
    niekoniecznie takie przypadki, skoro mowa o mieście, a nawet jeśli,
    to ludzie powinni jechać obydwoma pasami do końca. To niestety wielu
    nie przechodzi przez gardło i później wymyślają agresję, by uzasadnić
    niewpuszczanie innych.

    > Juz nie mowiac o tym ze np blokowac srodkowy pas jak chce sie skrecic w
    > prawo, to chyba jest chamstwo, nie uwazasz ?

    A co jeszcze wymyślisz? Tak, chamstwo, ale ja nie pisałem o takich
    zachowaniach, które nie spotykają się ze zrozumiem ludzi nawet bardzo
    spokojnych.

    > Oczywiscie bedac z innego
    > terenu mozesz o tym nie wiedziec ze kolejka sie zaczyna

    No popatrz.

    > Nie, nie jestem wrogiem, ja go tylko analizuje.

    Ta "analiza" sprowadza się tylko do ciągłego negowania sensu jego
    istnienia oraz kultury na drodze bo "będę musiał trochę dłużej
    poczekać".

    > Suwak zreszta potrafi dzialac i w Polsce ... i bardzo dobrze.

    Po raz kolejny, wnosząc na podstawie Twoich wypowiedzi, niestety mam
    wrażenie, ze wiele osób myśli podobnie i długo zamek działać nie
    będzie.

    > Zasadniczo sprawa wyglada tak ze samochod wazy tone czy poltorej, a pieszy
    > 50-100kg, samochod ma 50km/h, a pieszy 5k/h. Pieszemu zatrzymanie i
    > ruszenie nie sprawia zadnego problemu, dla samochodu to jednak jakis
    > wydatek. No i jak pieszy poczeka 10s na przepuszczenie samochodu to ile
    > straci ? Tyle co przechodzi 20m ?
    > Samochod jednak sporo wiecej - hamowanie, rozpedzanie, moze wypadniecie z
    > zielonej fali ..

    Dywagacje na temat mas, prędkości itd. możesz sobie darować. Jeszcze
    chwilę a wymyślisz, że cięższe samochody mają więcej praw niż lekkie
    itd. Argumentacja z utratą zielonej fali to w ogóle jakieś kuriozum.

    > A jak sa miejsca gdzie samochodow jedzie duzo i naprawde trudno sie
    > przechodzi ... pretensje do prezydenta miasta, ze tam swiatel nie postawil.

    Wtedy będziesz narzekał na brak zielonej fali, światła, itd., a
    wystarczy odrobina kultury i te utrudnienia byłoby mniejsze...