-
Data: 2012-11-02 15:41:52
Temat: Re: Rosja to nie kraj
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Fri, 2 Nov 2012, Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2012-11-02 11:16, J.F. pisze:
>> Uwazaj uwazaj - bo jak wszyscy tam tak kulturalnie wpuszczaja, to efekt
>> jest taki ze ci na koncu stoja, stoja, stoja i widza jak obok smigaja
>> samochody. I agresja rosnie. Po jednym wpuszczac. Albo i mniej.
>> I dopiero na koncu.
>
> Nie wiem skąd ci się wzięły samochody śmigające obok, ale jeżeli tak
> jest, to znaczy że jest to twoja wyimaginowana sytuacja z drogą
> z dwóch pasów, gdzie wszyscy ustawili się na jednym i drugi jest pusty.
Właśnie nie, można znaleźć przypadek znacznie gorszy.
> Wystarczy pomyśleć i popatrzeć, że to o czym pisałem to raczej
> niekoniecznie takie przypadki, skoro mowa o mieście, a nawet jeśli,
> to ludzie powinni jechać obydwoma pasami do końca.
Wyjaśnijcie może, czy to nie nieporozumienie.
Otóż obom Wam wyszło, że powinno następować wpuszczanie, ale
"dopiero na końcu".
Tak czy nie?
A nie przyuważyłem najważniejszego - czy znana jest przyczyna
korka o którym mowa?
Załóżmy, że mamy 2 lub 3 pasowy, długi odcinek przed skrzyżowaniem.
Na skrzyżowaniu w prawo korek - i do tego korka stoi cały pas
pojazdów. W lewo pusto, więc *w zasadzie* ci w lewo mogliby
spokojnie "śmignąć".
I teraz jedzie taki jeden z drugim, jeden lamer a drugi
kombinator (jak to w realu).
Skrzyżowanie wcześniej nie wie (lub nie chce wiedzieć), że
korek jest do jazdy w prawo.
Co z nim zrobić?
> To niestety wielu
> nie przechodzi przez gardło i później wymyślają agresję, by uzasadnić
> niewpuszczanie innych.
Ale Ty chyba opisujesz przypadek "korka do przewężenia",
który nie licząc polskich przepisów jest "logicznie prosty" :)
J.F. jeży się zaś na usiłujących ominąć "korek kierunkowy".
Im wersja z jazdą do końca pasuje.
Ale z kolei nie pasuje tym, ktorzy by NIE musieli stać, bo
jadą w lewo, a przy zastosowaniu metody "oboma pasami do
skrzyżowania a tam jak przy przewężeniu" będą stali razem
z tym korkującymi.
Nawet nie można powiedzieć, czy sumaryczna długość korka przez
to nie wzrośnie (jeśli w lewo jest duży ruch *i* duża przepustowość,
to niekorkowane "śmiganie" w lewo daje sumę korków krótszą we
wszystkich wymiarach od stosowania przeplotu na końcu, kiedy
to ci w lewo w "półkorku" musieliby też stać, wydłużając
go skutecznie, a z kolei tego *z góry* nie wiadomo).
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.12 16:21 Artur Maśląg
- 02.11.12 22:05 J.F.
- 02.11.12 22:35 Artur Maśląg
- 03.11.12 08:50 Shrek
- 03.11.12 10:08 J.F.
- 03.11.12 09:45 Gotfryd Smolik news
- 03.11.12 12:41 t...@p...onet.pl
- 03.11.12 12:57 Artur Maśląg
- 03.11.12 13:46 J.F.
- 03.11.12 14:05 Artur Maśląg
- 05.11.12 13:21 Gotfryd Smolik news
- 05.11.12 14:08 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=