  • Data: 2014-06-09 12:52:10
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 09 Jun 2014 12:01:13 +0200, r...@k...pl

    > Co? Eee, rozwiń tezę, bo na razie brzmi śmiesznie.
    > Tzn. na zjeździe pierwszeństwo ma ten, który pierwszy
    > wjechał na rondo, czy może coś innego chciałeś napisać?

    Powtarzam ci po raz kolejny, to twoja teza że pierwszeństwo dotyczy wjazdu
    albo zjazdu. Może dlatego brzmi śmiesznie. Ja nie zamierzam się z twoich
    tez tłumaczyć. To ty możesz się z nich wytłumaczyć i wskazać gdzie ten
    wjazd i zjazd się zaczyna i kończy (i tak do znudzenia).

    > Chyba pominąłeś milczeniem zasadnicze pytanie, ale to chyba nic nowego. :D
    > Ponawiam: Czy jeżeli zrobią 2 kółka po rondzie to Mitsu nadal ma ustępować BMW,
    > gdy to zechce zmienić pas. Pytam, bo wygłaszasz zupełnie przeciwstawne teorie,
    > a ciężko się z takimi dyskutuje.

    Niczym nowym jest, że jesteś kolejnym (obok plamy i szerszenia) który nie
    potrafi czytać ze zrozumieniem. Ja dyskutuję jak należy jeździć poprawnie i
    bezpiecznie po drogach a nie szukać teorii do "dupochronów" i tłumaczenia
    idiotów. Zatem odpowiadam po raz kolejny. Jeśli jakiś pajac się kręci po
    rondzie w kółko, to ja wjeżdżając na skrzyżowanie ustępuję mu
    pierwszeństwa. Potem wykonuję swój manewr tak żeby z nim nie doprowadzić do
    kolizji i jadę w swoją stronę. A on niech się kręci dalej, z bogiem, nic mi
    do tego. Oczywiście, może być tak, e trafi się dwóch pajaców co się lubią
    kręcić po rondzie w kółko po 1000+ obrotów aż im się paliwo nie skończy i
    któryś nie postanowi wyjechać, ale ja takich wyjątków od reguły w teorii
    nie podpieram, podobnie jak nie "wyrzeknę" się ogólnych zasad jazdy bo
    CZASEM ktoś pod prąd pojedzie albo wymusi pierwszeństwo.

    > Aha. To pewnie nie doczekam się odpowiedzi na pytanie z poprzedniego akapitu,
    > bo musiało by brzmieć, że BMW ma nieustające pierwszeństwo, a pewnie nawet ty
    > dostrzegasz absurd swojego twierdzenia :DDD.

    Nie wiem co tam sobie ubzdurałeś znowu, ale z tym problemem nie do mnie.

    --
    Pozdor Myjk