  • Data: 2014-06-09 13:25:07
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mk4 <m...@d...nul> wrote:

    > Nie zamierzasz bo to niewygodne i wymaga mierzeni alinijka :>

    Napisałem zajęcie pasa, to ustawienie sie rónolegle do osi jezdni. Proste.

    > Zmiana pasa ruchu nie ma znaczenia w kontekscie ustapienia pierwszenstwa
    > na drodze. Moge jezdzic wezykiem po 3 pasach i po linii ciaglej droga
    > glowna a ty i tak wjezdzajac z podporzadkowanej masz mi ustapic bo
    > ustepujesz na drodze ;)

    Ale zapoznałeś sie z definicją ustąpienia pierwszeńtwa, czy tylko klepiesz tak, bo
    jeszcze do niej nie doszedłeś na zajęciach?

    > Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do zmniejszenia
    > predkosci

    No proszę, a skąd to wiesz drogi Watsonie, skoro sam kierowca BMW o tym nawet nie
    wspomina?

    > A swoja droga jak BMW mial zjechac do prawej (o ile w tym przypadku ma
    > to w ogole jakiekolwiek znaczenie dla sprawy) skoro byl tam wymuszajacy
    > pierwszenstwo Mitsubiszi?

    Ale przypominam że BMW było przed Mistubishi, nie odwrotnie, masz ty w ogóle pijęcia
    jak i kiedy doszło do kolizji?

    > A co w tym osobistego? Kazdy kiedys jest mlody i niedoswiadczony.

    No to może pochwalisz się datą wydania prawka?

    > Sad widac przyjal, ze w mysl zaistaniej sytuacji Mitsubiszi wciaz
    > wykonywalo manewr wjazdu.

    Nie uważasz że to trochę absurdalne, pokonać 1/4 ronda i być nadal traktowanym jako
    włączający się do ruchu? ;)

    Przypominam nieśmiało, że to BMW zmieniało pas i chciało opuścić rondo.

    > A zeby takich interpretacji uniknac trzeba przyjac, ze ten kto ma
    > ustapic ma ustapic - i juz.

    No właśnie, zmieniając pas ruchu należy ustąpić temu co się nim już porusza, BMW tego
    nie zrobiło, nastąpiła kolizja. CBDU.
    Ale rozumiem że ustępować ma ten, którego wyznaczysz ;)

    > Ale to jest bez zwiazku.

    Ale to ma własnie zasadniczy związek, zmiana pasa ruchu, podstawy poruszania się po
    drogach.

    > Tak samo moglo byc tutaj - spojrzal i uznal, ze tamten ustapi zgodnie z
    > zasadami :)

    Nie ma takich zasad, to on miał ustąpic, on BMW zmieniał pas, Mitsu poruszało się
    niem zgodnie z prawem i przepisami.

    > No i co z tego. Jechal zle i nagannie. Mozna tylko ubolewac, ze w tej
    > chwili nie mozna go za taka jazde normalnie ukarac mandatem karnym i
    > punktami.

    No brawo. Nieprawidło, nagannie, ok, ale zgodnie z przepisami. A BMW nie i
    jegokierowca ponosi winę za kolizję, bo to on złamał przepisy które doprowadziły do
    niej.

    --
    pozdrawiam
    szerszen