-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <2...@t...pl>
<lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
<5391f2e7$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1406070024200.1588@quad>
Date: Sat, 7 Jun 2014 13:25:43 +0200
Message-ID: <x3afvhzos224.1fg3ag1nixmtq$.dlg@40tude.net>
Lines: 57
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1402140330 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 82.143.187.50:58159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3411
X-Received-Body-CRC: 254746564
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535031
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 7 Jun 2014 00:37:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> On Fri, 6 Jun 2014, J.F. wrote:
>> Użytkownik "mk4" napisał
>>> Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do zmniejszenia
>>> predkosci (bo wg ciebie BMW mial go przpeuscic) - czyli jesli zmusil do
>>> zmiany predkosci to bylo wymuszenie ze strony Mitsu (literalnie nie zmusil
>>> bo byla kolizja - ale zeby jej uniknac BMW musialby ta predkosc zmienic
>>> znaczaco).
>> Gdyby BMW kontuowal jazde wewnetrzna czescia ronda, to by zwalniac nie
>> musial. Wiec wymuszenia na wjezdzie nie bylo.
>
> Tu sprawa wcale nie wygląda tak oczywiście.
> Jeśliby BMW *zaczął* zmianę pasa, to fakt że "mógł nie zmieniać" by
> zaistnienia wymuszenia nie uchylał.
> Nie można żądać, aby BMW nie zmieniał pasa przy wjeździe, mógł to
> zrobić "bo tak".
To powinien swoj zamiar zasygnalizowac wczesniej.
A nie mogl tego zrobic, bo by wprowadzil w blad, sugerujac ze zjedza
:-)
> W sumie... w sumie coś może być w takim myśleniu sądu:
> - BMW *zaczął* zmianę pasa
> - kierujący WSTRZYMAŁ wykonanie manewru, aby uniknąć kolizji,
> ale *w toku*, manewr nie został "wycofany" lecz trwał
> (znacznie dłużej niż zazwyczaj, ze względu na kolizyjność)
> - po ustaniu przyczyny kolizyjności WZNOWIŁ manewr, nie wykonując
> "nowej" zmiany pasa, ale po prostu kontynuując ruch "w prawo
> względem osi", do którego był uprawniony, a fakt "wstrzymania"
> nie powinien przemawiać przeciwko niemu, skoro uczynił tak
> dla zapobieżenia wypadkowi
Znaczy sie tak - jade prosto, ktos mi wyjezdza z prawej, ja hamuje
ostro ... ale potem przyspieszam, bo po uniknieciu kolizji mam prawo
kontynuowac jazde z poprzednia predkoscia nie baczac na blokujacy
droge pojazd ? :-)
>> Ale przy przy zjezdzie i zwiazanej z tym zmianie pasa to BMW ma udzielic
>> pierwszenstwa :-)
>> Ba, gdyby nie zwalnialo to i kursy nie bylyby kolizyjne :-)
>
> Też :)
A zwalnialo z wlasnej woli.
>> Co prawda sad mial inne zdanie ..
>usiłuję wyżej znaleźć wyjaśnienie dla tego zdania ;)
Jak pisalem - wydaje sie ze ten luk krotki i sad mogl sie dopatrzec ze
"wymusil na wjezdzie, przez co spowodowal kolizje bezposrednio za
wjazdem". Tym niemniej troche to dziwne, jesli to mitsu wjechal w bok
BMW przed nastepnym zjazdem.
No chyba ze jeszcze inna interpretacja - bmw jedzie swoim torem,
troche skosnie, mitsu stoi na wjezdzie i powinno bmw przepuscic.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.14 21:23 Shrek
- 08.06.14 00:28 PlaMa
- 09.06.14 08:51 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:03 Myjk
- 09.06.14 09:07 Myjk
- 09.06.14 09:11 Myjk
- 09.06.14 09:13 Myjk
- 09.06.14 09:15 Myjk
- 09.06.14 09:16 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:19 Myjk
- 09.06.14 09:20 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=