-
X-Received: by 10.112.137.138 with SMTP id qi10mr1732153lbb.4.1402073831923; Fri, 06
Jun 2014 09:57:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!10no19018062lbg.0!news-out.google.com!k18ni
6699qav.1!nntp.google.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
om!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <2...@t...pl>
<lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Date: Fri, 6 Jun 2014 18:57:07 +0200
MIME-Version: 1.0
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 75
Message-ID: <5391f2e7$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.20.32
X-Trace: 1402073831 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2374 83.30.20.32:61639
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4245
X-Received-Body-CRC: 540543164
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534987
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "mk4" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lmsp0g$g9r$...@u...news.interia.pl...
>> Dość wyraźnie opisałem swoje zdanie, ale mogę je powtórzyć.
>> W opisanej sytuacji masz dwa manewry. Wjechania na rodno, podczas
>> którego mogło, ale nie nastąpiło wymuszenie pierwszeńśtwa.
>> Zjazd z ronda, podczas którego nastąpiła kolizja.
>> Zjazd z ronda nastąpił w sposób niezgodny z prawem, po pierwsze z
>> niewłaściwego miejsca, z lewej, zamiast prawej krawędzi jezdni, po
>> drugie bez upewnienia się czy jest taka bezpieczna możliwość i czy
>> nie zajedzie komuś drogi.
>>
>> Czego w tym nie rozumiesz?
>Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do
>zmniejszenia predkosci (bo wg ciebie BMW mial go przpeuscic) - czyli
>jesli zmusil do zmiany predkosci to bylo wymuszenie ze strony Mitsu
>(literalnie nie zmusil bo byla kolizja - ale zeby jej uniknac BMW
>musialby ta predkosc zmienic znaczaco).
Gdyby BMW kontuowal jazde wewnetrzna czescia ronda, to by zwalniac nie
musial.
Wiec wymuszenia na wjezdzie nie bylo.
>A swoja droga jak BMW mial zjechac do prawej (o ile w tym przypadku
>ma to w ogole jakiekolwiek znaczenie dla sprawy) skoro byl tam
>wymuszajacy pierwszenstwo Mitsubiszi?
I tu zahaczamy o zmiane pasa (ktory nie byl wyznaczony),
kierunkowskaz, i co znaczy "udzielic pojazdowi jadacemu droga z
pierwszenstwem".
> Pewnei gdyby nie wymusil tylko czekal to moze BMW i by zjechal
> bardziej do prawej. A tak nie mogl zjechac bo Mitsu wymusilo.
Ale przy przy zjezdzie i zwiazanej z tym zmianie pasa to BMW ma
udzielic pierwszenstwa :-)
Ba, gdyby nie zwalnialo to i kursy nie bylyby kolizyjne :-)
>> Po to A7 jest tak ogolny (i mocny), zeby ucinac wszelkie
>> spekulacje -
>> takie jak podnosisz w tym watku.
>
> Chłopaku, może jednak przeczytaj definicję zestawu A7+C12 ale ze
> zrozumieniem.
>Nawet gdzies ja w tym watku przytoczylem. Przyjmij w koncu, ze wjazd
>to wjazd i nie mozna go ot tak uciac po 2 metrach jak proponujesz.
>Sad widac przyjal, ze w mysl zaistaniej sytuacji Mitsubiszi wciaz
>wykonywalo manewr wjazdu.
Gdyby nastapilo wjechanie w bagaznik mitsu na obwodzie, to i owszem,
byle "w bezsposredniej bliskosci" wjazdu.
A tu taka skompikowana sytuacja, jeden zwalnia, drugi przyspiesza :-)
>> Nie, bo jakby koleś z BMW zerknąl w lusterko, to nie doszło by do
>> kolizji. CBDU.
>Ale to jest bez zwiazku. Zwykle w wypadkach jest tak, ze gdyby ktos
>cos zrobil to by sie nic nie stalo. Zwykle jest tak, ze ten co ma
>pierwszenstwo kontunuuje swoje dzialania liczac, ze inni kierujacy
>stosuja sie do przepisow. Malo kto widzac zblizajacy sie na
>podporzadkowanej pojazd daje po hamulcach az mu sie galki kleja do
>szyby. Raczej - i o ile nic na to nie wskazuje zeby bylo inaczej -
>zaklada sie, ze drugi osobnik stosuje sie do przepisow.
No i tu wjezdzajacy z boku zostawil na tyle szerokosci drogi, ze nie
trzeba bylo hamowac.
A dalej to on ma pierwszenstwo i sobie jedzie zewnetrzna czescia
liczac ze bmw nie zmieni nagle pasa, nie nacisnie hamulca, i nie
zablokuje mu drogi :-)
Co prawda sad mial inne zdanie ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.14 00:23 Gotfryd Smolik news
- 07.06.14 00:37 Gotfryd Smolik news
- 07.06.14 13:25 J.F.
- 07.06.14 21:23 Shrek
- 08.06.14 00:28 PlaMa
- 09.06.14 08:51 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:03 Myjk
- 09.06.14 09:07 Myjk
- 09.06.14 09:11 Myjk
- 09.06.14 09:13 Myjk
- 09.06.14 09:15 Myjk
- 09.06.14 09:16 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=