eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :PRe: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • X-Received: by 10.112.137.138 with SMTP id qi10mr1732153lbb.4.1402073831923; Fri, 06
    Jun 2014 09:57:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!10no19018062lbg.0!news-out.google.com!k18ni
    6699qav.1!nntp.google.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <2...@t...pl>
    <lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Fri, 6 Jun 2014 18:57:07 +0200
    MIME-Version: 1.0
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 75
    Message-ID: <5391f2e7$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.20.32
    X-Trace: 1402073831 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2374 83.30.20.32:61639
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4245
    X-Received-Body-CRC: 540543164
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2534987
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mk4" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lmsp0g$g9r$...@u...news.interia.pl...
    >> Dość wyraźnie opisałem swoje zdanie, ale mogę je powtórzyć.
    >> W opisanej sytuacji masz dwa manewry. Wjechania na rodno, podczas
    >> którego mogło, ale nie nastąpiło wymuszenie pierwszeńśtwa.
    >> Zjazd z ronda, podczas którego nastąpiła kolizja.
    >> Zjazd z ronda nastąpił w sposób niezgodny z prawem, po pierwsze z
    >> niewłaściwego miejsca, z lewej, zamiast prawej krawędzi jezdni, po
    >> drugie bez upewnienia się czy jest taka bezpieczna możliwość i czy
    >> nie zajedzie komuś drogi.
    >>
    >> Czego w tym nie rozumiesz?

    >Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do
    >zmniejszenia predkosci (bo wg ciebie BMW mial go przpeuscic) - czyli
    >jesli zmusil do zmiany predkosci to bylo wymuszenie ze strony Mitsu
    >(literalnie nie zmusil bo byla kolizja - ale zeby jej uniknac BMW
    >musialby ta predkosc zmienic znaczaco).

    Gdyby BMW kontuowal jazde wewnetrzna czescia ronda, to by zwalniac nie
    musial.
    Wiec wymuszenia na wjezdzie nie bylo.

    >A swoja droga jak BMW mial zjechac do prawej (o ile w tym przypadku
    >ma to w ogole jakiekolwiek znaczenie dla sprawy) skoro byl tam
    >wymuszajacy pierwszenstwo Mitsubiszi?

    I tu zahaczamy o zmiane pasa (ktory nie byl wyznaczony),
    kierunkowskaz, i co znaczy "udzielic pojazdowi jadacemu droga z
    pierwszenstwem".

    > Pewnei gdyby nie wymusil tylko czekal to moze BMW i by zjechal
    > bardziej do prawej. A tak nie mogl zjechac bo Mitsu wymusilo.

    Ale przy przy zjezdzie i zwiazanej z tym zmianie pasa to BMW ma
    udzielic pierwszenstwa :-)

    Ba, gdyby nie zwalnialo to i kursy nie bylyby kolizyjne :-)

    >> Po to A7 jest tak ogolny (i mocny), zeby ucinac wszelkie
    >> spekulacje -
    >> takie jak podnosisz w tym watku.
    >
    > Chłopaku, może jednak przeczytaj definicję zestawu A7+C12 ale ze
    > zrozumieniem.

    >Nawet gdzies ja w tym watku przytoczylem. Przyjmij w koncu, ze wjazd
    >to wjazd i nie mozna go ot tak uciac po 2 metrach jak proponujesz.
    >Sad widac przyjal, ze w mysl zaistaniej sytuacji Mitsubiszi wciaz
    >wykonywalo manewr wjazdu.

    Gdyby nastapilo wjechanie w bagaznik mitsu na obwodzie, to i owszem,
    byle "w bezsposredniej bliskosci" wjazdu.
    A tu taka skompikowana sytuacja, jeden zwalnia, drugi przyspiesza :-)

    >> Nie, bo jakby koleś z BMW zerknąl w lusterko, to nie doszło by do
    >> kolizji. CBDU.
    >Ale to jest bez zwiazku. Zwykle w wypadkach jest tak, ze gdyby ktos
    >cos zrobil to by sie nic nie stalo. Zwykle jest tak, ze ten co ma
    >pierwszenstwo kontunuuje swoje dzialania liczac, ze inni kierujacy
    >stosuja sie do przepisow. Malo kto widzac zblizajacy sie na
    >podporzadkowanej pojazd daje po hamulcach az mu sie galki kleja do
    >szyby. Raczej - i o ile nic na to nie wskazuje zeby bylo inaczej -
    >zaklada sie, ze drugi osobnik stosuje sie do przepisow.

    No i tu wjezdzajacy z boku zostawil na tyle szerokosci drogi, ze nie
    trzeba bylo hamowac.
    A dalej to on ma pierwszenstwo i sobie jedzie zewnetrzna czescia
    liczac ze bmw nie zmieni nagle pasa, nie nacisnie hamulca, i nie
    zablokuje mu drogi :-)

    Co prawda sad mial inne zdanie ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: