    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 13 Dec 2014 07:02:42 -0800 (PST)
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <547ed1bc$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <1if8tiedqpqb5$.dlg@myjk.org> <m5vovs$8fu$1@dont-email.me>
    <1b9m43ed8pyq9$.dlg@myjk.org>
    <5486ae70$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <54885515$0$22790$65785112@news.neostrada.pl>
    <5488960e$0$2143$65785112@news.neostrada.pl> <wezljmhnoylu$.dlg@myjk.org>
    <5488bd41$0$2661$65785112@news.neostrada.pl> <5q7kmk0pm2ms$.dlg@myjk.org>
    <548bd6de$1$2644$65785112@news.neostrada.pl> <9...@m...org>
    <m6hdf7$gds$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    <m6hl30$9um$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Rondo, zmiana kierunku.
    From: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 grudnia 2014 15:52:49 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
    > k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    > Pisałem ci żebyś wycinał sygnaturki. jak nie umiesz to nie odpisuj.

    > No to teraz drogi "buraku" zobaczaj to, co oznacza DEFINICJA znaku C-12:
    > http://nauka.osk24h.pl/prd,znaki-drogowe,nakazu,c-12
    > "Znak nakazuje kierującemu jazdę dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na
    znaku (skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

    > Kazda zmiana tego kierunku, który OBOWIĄZUJE zgodnie ze znakiem C-12 musi byc
    sygnalizowana i traktowana jako ZMIANA KIERUNKU!

    > pan Grzegorz Stepień jest zwyczajnie tępy i zapomniał o znaku C-12, który odróznia
    zwykłe skrzyzowanie od ronda :)

    > --
    > Michael________(tm)
    > "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO

    I z tego artykułu co się temat na 25 stron zrobił tępy jest jeszcze sędzia,
    rzeczoznawca, policjanci co zapewne chcieli załatwić sprawę mandatem. Tylko kurwa Ty
    jesteś mądry. Celem rond jest usprawnienie ruchu. Możliwe jest to tylko wtedy jak
    pojazd wjeżdżający prawym pasem albo zjedzie pierwszym zjazdem albo wjedzie na pas
    wewnętrzny.