  • Data: 2014-12-14 00:16:15
    Temat: Re: Rondo, zmiana kierunku.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wydumał(a) w
    news:8f184428-8c9d-4c96-8f4b-e5c1fdfdda5d@googlegrou
    ps.com :

    > Istota usprawnienia ruchu na rondzie zawarta jest w stwierdzeniu
    > biegłego że nie wolno objeżdżać skrzyżowania po pasie zewnętrznym. Pojazd
    > wjeżdżający prawym pasem ma albo zjechać pierwszym zjazdem albo zmienić
    > pas na wewnętrzny. Amen.

    Istotą prawa jest PRAWO a biegły może sobie biegać, jesli nie przedstawi PRAWA to
    jego dłubanie w nosie jest pokarmem dla takich jak ty :) Dokąd nie przedtawisz mi
    art, ustawy/cytatu w 100% zgodnym z tym co piszesz, mozesz nawet wymyślić bogów i
    wszechświat II. Zawsze będą to brednie.Amen.
    --
    Michael________(TM)