  • Data: 2014-12-13 15:51:48
    Temat: Re: Rondo, zmiana kierunku.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wydumał(a) w
    news:a8d4ac5a-d4cd-4227-a388-5e3fbab36071@googlegrou
    ps.com :
> [...]
    uzywania-kierunkowska

    Pisałem ci żebyś wycinał sygnaturki. jak nie umiesz to nie odpisuj.

    > A na stronie co się w googlach pokazuje pod stroną jaką polecasz jest
    > tak napisane " - Rondo jest skrzyżowaniem, więc jadąc prosto według
    > przepisów nie trzeba sygnalizować tego kierunkowskazami - wyjaśnia
    > Grzegorz Stępień. - Przyjęło się jednak, że kierowcy sygnalizują zjazd z
    > ronda prawym kierunkowskazem, co znacznie wpływa na poprawę płynności
    > ruchu i podnosi kulturę na drodze. Dlatego my podczas egzaminów nie
    > uznajemy za błąd sygnalizowanie prawym kierunkowskazem zjazdu z ronda,
    > nawet gdy jedziemy prosto."

    No to teraz drogi "buraku" zobaczaj to, co oznacza DEFINICJA znaku C-12:
    http://nauka.osk24h.pl/prd,znaki-drogowe,nakazu,c-12
    "Znak nakazuje kierującemu jazdę dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na
    znaku (skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

    Kazda zmiana tego kierunku, który OBOWIĄZUJE zgodnie ze znakiem C-12 musi byc
    sygnalizowana i traktowana jako ZMIANA KIERUNKU!

    pan Grzegorz Stepień jest zwyczajnie tępy i zapomniał o znaku C-12, który odróznia
    zwykłe skrzyzowanie od ronda :)

    --
    Michael________(TM)