-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: MichaelData(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rondo .. linia ciągła.
Date: Thu, 11 Dec 2014 10:43:07 +0100
Organization: A.P.Z.
Lines: 75
Message-ID: <m6bq7s$qud$1@mx1.internetia.pl>
References: <3...@m...org> <llvdce$old$1@node2.news.atman.pl>
<llvg44$str$1@node1.news.atman.pl>
<53839c96$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
<547ed1bc$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
<1if8tiedqpqb5$.dlg@myjk.org> <m5vovs$8fu$1@dont-email.me>
<1b9m43ed8pyq9$.dlg@myjk.org>
<5486ae70$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<1...@i...dyndns.org.invalid.141209.invalid>
<1...@m...org> <m6ao8b$cin$1@mx1.internetia.pl>
<d...@g...com>
<m6apbv$g6v$1@mx1.internetia.pl> <hx6ljfn4uki7$.dlg@myjk.org>
<m6bpug$pv2$1@mx1.internetia.pl>
Reply-To: MichaelData(R) <n...@s...tu>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: mx1.internetia.pl 1418292284 27597 78.10.203.55 (11 Dec 2014 10:04:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Dec 2014 10:04:44 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551743
[ ukryj nagłówki ]MichaelData(R) wydumał(a) w news:m6bpug$pv2$1@mx1.internetia.pl :
> Myjk wydumał(a) w news:hx6ljfn4uki7$.dlg@myjk.org :
>> Thu, 11 Dec 2014 01:22:07 +0100, MichaelData(R)
>>> Masz art22 i sie tego trzymaj.
>>> OBOWIAZUJE na WSZYSTKICH skrzyżowaniach, łacznie z RONDEM.
>> No właśnie, na skrzyżowaniach na których z zasady zmienia się KIERUNEK
>> jazdy, a nie na *zjeździe* ze skrzyżowania gdzie tylko kręci się
>> kierownikiem bo kształt to wymusza, ignorancie z chorą prostatą.
> Rozumiesz chyba słowo "WSZYSTKICH"?
> Poproszę o podstawę prawną, tego co sobie wymysliłeś.
> Nie masz? No to sobie wymyślaj dalej. Buehehehe
yyy, jakbys miał watpliwosci, to poproszę o przedstawienie kontrtezy z jakiegoś
źródła oprócz Twojego umysłu, w stosunku do tego materiału:
http://supernowosci24.pl/klopoty-z-opuszczaniem-rond
a/
"Do naszej redakcji napływa od pewnego czasu wiele uwag kierowców dotyczących jazdy
innych kierujących na skrzyżowaniach o ruchu okrężnym, nazywanych potocznie rondami.
- Ci, którzy jadą wewnętrznym pasem nie zwracają uwagi na jadących zewnętrznym przy
zjeżdżaniu z ronda. A to przecież błąd, który może doprowadzić do kolizji - mówi nam
jeden z rzeszowskich taksówkarzy. W podobnym tonie wypowiadają się również inni
kierowcy.
Zapytaliśmy u źródła, a więc u Roberta Drozda, egzaminatora nadzorującego w
Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Rzeszowie, oraz mł. asp. Katarzynę Ciubę,
oficer prasową strzyżowskiej policji, a kiedyś policjantkę drogówki o to, jak jeździć
po rondzie.
- Wyjeżdżając z ronda dopiero którymś kolejnym wyjazdem powinniśmy przy wjeździe
zająć pas lewy, czyli wewnętrzny, a nie jeździć prawym dookoła - mówi Robert Drozd.
Co warte podkreślenia, słowo ,,powinniśmy" nie oznacza, że musimy. - Nie ma przepisu
zabraniającego jeżdżenia dookoła ronda prawym pasem. Jednak dla bezpieczeństwa innych
kierowców możemy podzielić sobie rondo linią na połowę. Jeśli chcemy zjechać ze
skrzyżowania na tej prawej połówce, powinniśmy jechać prawym pasem, a jak chcemy
zjechać już na tej lewej połówce, to pasem wewnętrznym - dodaje mł. asp. Katarzyna
Ciuba.
Z lewego pasa można zjechać z ronda?
Nasi Czytelnicy zwracają jednak uwagę, że kierowcy zajmujący pas wewnętrzny przy
zjeździe z ronda nie patrzą na tych jadących prawem pasem i dochodzi do groźnych
sytuacji. - Jestem ciekaw, czy w ogóle można zjeżdżać z ronda z lewego pasa, bo
różnie to się interpretuje? - pyta pan Marek, kierowca z 10-letnim stażem. - Owszem,
można, ale należy ustąpić pierwszeństwo pojazdowi, który porusza się pasem
zewnętrznym - tłumaczy mł. asp. Katarzyna Ciuba. Robert Drozd dodaje: - Dla większego
bezpieczeństwa można tuż przed zjazdem z ronda zmienić pas z tego wewnętrznego na
zewnętrzny i w takiej sytuacji oczywiście także należy przepuścić kierowców jadących
prawym pasem - dodaje."
--
Michael________(TM)
______/) /\ | /\
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.14 11:17 k...@g...com
- 11.12.14 14:07 Myjk
- 11.12.14 17:58 MichaelData(R)
- 11.12.14 23:29 MichaelData(R)
- 13.12.14 07:03 Jankol
- 13.12.14 07:02 Jankol
- 13.12.14 06:59 Jankol
- 13.12.14 12:18 Myjk
- 13.12.14 12:25 Myjk
- 13.12.14 13:41 MichaelData(R)
- 13.12.14 15:10 k...@g...com
- 13.12.14 15:51 MichaelData(R)
- 13.12.14 16:02 k...@g...com
- 13.12.14 19:49 mk4
- 13.12.14 22:53 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=