  • Data: 2016-02-17 11:28:17
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.02.2016 11:21, Myjk wrote:

    > Wynika to z przepisów ogólnych

    Gdzie wynika to z przepisów ogólnych? Zacytujesz? Bo coś wymiśliłeś i
    mimo, że sam się w tym zaplątałeś (chyba przyznasz, że nie zjezdzasz w
    prawo z ronda z lewym kierunkiem), to w to brniesz i wyciągasz z tego
    kolejne wnioski, oparte na tym założeniu niewiadomo skąd wziętym i w
    oczywisty sposób fałszywym.

    > czemu starasz się zaprzeczyć podając do
    > JEDNEGO skrzyżowania "analogiczne" przykłady węzłów WIELU skrzyżowań. I
    > jeszcze w kółko się MNIE pytasz, czemu twoja wydumana teoria kuleje.

    Moja teoria jest taka, że sygnalizujesz najbliższy manewr. Nie wiem co w
    niej odkrywczego. Twoja jest taka, że jak widzisz znak ronda, to
    dostajesz małpiego rozumu i twierdzisz, że skoro to jedno skrzyżowanie,
    to włącza się jakiś magiczny licznik manewrów niepozwalający ci wykonać
    więcej niż jeden. W szczególności jestem ciekawy co ci zabrania zmiany
    pasa na rondzie i wrzucenia kierunku w prawo przy zjeździe.

    Shrek.