  • Data: 2016-02-17 14:08:04
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Dokładnie tyle, ile nakazują przepisy. Ja nie ty, że na "klasycznym" robię
    > jeden manewr, a na "nieklasycznym" fefnaście manewrów. Tylko dlatego że w
    > jednej sytuacji "widać" skrzyżowanie (bo jest małe i twój rozum jest w
    > stanie to ogarnąć), a na drugim jest już "ewidentnie" droga z paroma
    > skrzyżowaniami (bo jest gabarytowe, ma trudniejszy układ i trzeba się nieco
    > wysilić aby je ogarnąć). Do tego jeszcze różny przebieg wyznaczonych pasów
    > (a nawet znaków zakazu czy nakazu) i wszystko ci się pitoli.

    A schizofrenie to masz zdiagnozowaną, czy jeszcze nie?

    Przeciez to ty twierdzisz że na C12 jak zjeżdżasz trzecim zjazdem to wykonujesz jeden
    manewr, a jednoszcześnie sygnalizujesz przynajmniej dwa ;)

    Przecież to ty twierdzisz, że twoje zasady, to jedynie do małych C12 pasuja, a jak
    już mamy duże C12 lub o zgrozo plac czy rynek, to jest to wyjątek i tam to nie pasuje
    ;)

    Czytasz aby co sam piszesz?

    --
    pozdrawiam