  • Data: 2016-02-17 13:22:45
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 17 Feb 2016 11:21:43 +0100, szerszen

    > No tylko w tym co ja pisze nie ma żadnego naginania, to podstawowe
    > przepisy, nic więcej, te najbardziej podstawowe dotyczące sygnalizowania
    > manewrów, zmiany pasa i kierunku jazdy.

    Aha, czyli to nie ty rozróżniasz ronda na "klasyczne" i "nieklasyczne"? To
    przepraszam, musiałem cię z jakimś typem pomylić.

    > Detektyw to z ciebie mierny.

    Już raz byłeś odesłany aby czytać od początku, zastosuj się ponownie i
    sprawdź kto tu komu coś wciska.

    > To jak w końcu z tym rondem, ile manewrów sygnalizujesz i wykonujesz? ;)

    Dokładnie tyle, ile nakazują przepisy. Ja nie ty, że na "klasycznym" robię
    jeden manewr, a na "nieklasycznym" fefnaście manewrów. Tylko dlatego że w
    jednej sytuacji "widać" skrzyżowanie (bo jest małe i twój rozum jest w
    stanie to ogarnąć), a na drugim jest już "ewidentnie" droga z paroma
    skrzyżowaniami (bo jest gabarytowe, ma trudniejszy układ i trzeba się nieco
    wysilić aby je ogarnąć). Do tego jeszcze różny przebieg wyznaczonych pasów
    (a nawet znaków zakazu czy nakazu) i wszystko ci się pitoli.

    --
    Pozdor
    Myjk