  • Data: 2016-02-17 13:20:12
    Temat: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 17 Feb 2016 12:35:15 +0100, szerszen

    > Nie ma? No to szybkie pytanie, co do ronda de Gaulla o którym mowa. Czy
    > zjeżdzając z tego skrzyżowania, dajmy nato jedziesz prosto Al.
    > Jerozolimskimi, niezależnie w którym kierunku, wjedzasz na nie i
    > zjeżdżasz drugim zjazdem. Migasz podczas zjazdu prawym kierunkiem?
    >
    > Proste szybkie pytanie, tak czy nie?

    Jadę prosto przez skrzyżowanie, więc nie migam. Tak, wiem, zaraz dasz
    bardziej powyginane skrzyżowanie gdzie trzeba pokręcić nieco kierownicą
    żeby nie skasować opony na krawężniku wyspy i zaczniesz snuć teorie o
    skręcie w prawo i konieczności używania kierunkowskazu i znowu użyciem
    kierunkowskazu będziesz budować teorię i rozróżniać skrzyżowania na
    "klasyczne" i "nieklasyczne". Więc przyjmij w końcu do wiadomości, wg PoRD
    są skrzyżowania powstałe z przecięcia się dróg (zgodnie z definicją) i ruch
    po nich jest opisany w PoRD. Nie ma tam jałowego snucia o "klasycznych" i
    "nieklasycznych" rondach, to ty sobie sam wymyślasz takie podziały a potem
    z tym dyskutujesz.

    --
    Pozdor
    Myjk