  • Data: 2016-02-17 14:11:13
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 17 Feb 2016 11:28:17 +0100, Shrek

    > Gdzie wynika to z przepisów ogólnych? Zacytujesz? Bo coś wymiśliłeś i
    > mimo, że sam się w tym zaplątałeś (chyba przyznasz, że nie zjezdzasz w
    > prawo z ronda z lewym kierunkiem), to w to brniesz i wyciągasz z tego
    > kolejne wnioski, oparte na tym założeniu niewiadomo skąd wziętym i w
    > oczywisty sposób fałszywym.

    Nie skręcam wg PoRD "w prawo" zjeżdżając ronda, bo tam nie ma niezależnej
    drogi i skrzyżowania w skrzyżowaniu. To jest twoja "genialna" teoria, którą
    notorycznie forsujesz na podstawie tego jak wygląda akurat w danym momencie
    kręcenie kierownicą, bez podparcia tego przepisami. W PORD skrzyżowanie
    oznaczone C-2 to nadal JEDNO skrzyżowanie i póki się zapisy na wygodne dla
    ciebie nie zmienią, to zaakceptuj ten fakt i przestań innym robić wodę z
    mózgu.

    Po raz kolejny zatem, jest JEDNO skrzyżowanie, a nie jak w twoich
    "analogicznych" przykładach WIELE skrzyżowań, jest na nim manewr
    zawracania, w tym manewry przygotowujące, w tym należyta sygnalizacja przed
    manewrem. To nie jest mój problem, że gdy na skrzyzowaniu pojawi się wyspa,
    a przed skrzyzowaniem C-12 dostajesz małpiego rozumu i zaczynasz dzielić
    jeden manewr na manewr wjazdu, manewr jazdy prosto (ale uwaga, po łuku), a
    na koniec jest manewr skrętu w prawo. To twoja i tylko twoja domena i mnie
    w to nie mieszaj z łaski swojej.

    > Moja teoria jest taka, że sygnalizujesz najbliższy manewr. Nie wiem co w
    > niej odkrywczego. Twoja jest taka, że jak widzisz znak ronda, to
    > dostajesz małpiego rozumu i twierdzisz, że skoro to jedno skrzyżowanie,
    > to włącza się jakiś magiczny licznik manewrów niepozwalający ci wykonać
    > więcej niż jeden. W szczególności jestem ciekawy co ci zabrania zmiany
    > pasa na rondzie i wrzucenia kierunku w prawo przy zjeździe.

    To jest twoja teoria, to ty z uporem maniaka mi prubujesz upchnąć, że jedno
    skrzyżowanie to to samo co dwa i więcej skrzyżowań. Do tego jeszcze pieprzą
    ci się dwa a nawet trzy kompletnie różne manewry.

    --
    Pozdor
    Myjk