eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu › Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Date: Sun, 23 May 2010 20:07:09 +0200
    Organization: -
    Lines: 82
    Message-ID: <k...@4...com>
    References: <4bf7fc80$0$2582$65785112@news.neostrada.pl> <htalck$3rt$1@news.onet.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <htb3vu$gqb$1@news.onet.pl>
    <p...@4...com> <htbq14$qcd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274638022 30330 82.143.187.50 (23 May 2010 18:07:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 May 2010 18:07:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282847
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 23 May 2010 19:53:44 +0200, Jurand wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> On Sun, 23 May 2010 13:37:25 +0200, Jurand wrote:
    >>>To teraz pozostaje biegły, który na podstawie toru jazdy Audi, miejsca [...]
    >> Cholernie prosto on oblicza kiedy audi zmienilo pas .. albo ile pani
    >> stala i czekala przed skretem ..
    >Zakładasz, że Audi zmieniło pas maksymalnie późno - musisz przyjąć skrajnie
    >"optymalne" dla drugiego kierowcy warunki zajścia zdarzenia - bo przecież
    >wszystko jest możliwe.

    I konczysz bez wyrokow, bo w druga strone wierzysz kierowcy Audi, ze
    on od 200m jechal lewym pasem 80, ale pani go zaskoczyla bez
    kierunkowskazu.
    Ale tu kierowca audi nie zyje, wiec nie mozna go oskarzyc ..

    >>>i ZWALNIAJĄCY samochód (światła STOP raczej się nie da nie włączyć przy
    >>>naciśnięciu hamulca)
    >>
    >> Moga byc uszkodzone, mogl byc hamulec wcisniety od dluzszego czasu i
    >> rozpoznaj ze to stop a nie pozycyjne ..
    >
    >Bardzo sporadyczne przypadki i mało prawdopodobne. Jeśli natomiast stało
    >auto z wciśniętym hamulcem na skrzyżowaniu - to tym bardziej świadczy to o
    >tym, że będzie najprawdopodobniej skręcało.

    Nie bedzie, bo by kierunkowskaz wlaczylo. I skoro stoi bez powodu, to
    sie bedzie wlaczalo do ruchu, wiec musi ustapic pierwszenstwa :-)

    A jak stoi bo przepuszcza inne auto to raczej nie ma warunkow na
    wyprzedzanie.


    >> Pan z audi byl przyzwyczajony do szarzowania, pani do nieuwaznej jazdy
    >> az sie spotkali. Bez kamery wiecej nie powiesz.
    >
    >Wiesz, w ten sposób oceniając to większośc kierowców jest przyzwyczajona do
    >"nieuważnej" jazdy. Wynika to tylko z tego, że oczekujecie od wszystkich
    >superrefleksu, pozwalającego na ogarnięcie sytuacji drogowej przy
    >prędkościach 2-3x większych, niż dopuszczalna. Reszta to kapelusznicy.

    Ale przeciez nie jezdzimy 300, a refleks innych powinien im pozwolic
    na akceptacje 90, a nawet 130.

    >Teraz ciekawy jestem, jak kolega Cavallino, Dziki Mustang z PMS-u i
    >Niezłomny Pogromca Kapeluszników, jeździ po aglomeracjach za granicą. Bardzo
    >bym chciał zobaczyć jego niekapeluszniczy styl w takiej powiedzmy Szwajcarii
    >;)

    Po niemczech za to sie bardzo przyjemnie jezdzi. Policji malo, a FR
    niegrozne :-)

    I mozna bylo przekraczac predkosc dwukrotnie .. czesto za Niemcem
    [no chyba ze Turkiem].

    >>>- nie można ot tak zapomnieć sobie o fakcie, że facet jechał 80
    >>>km/h, zamiast 40 km/h,
    >>Nagminnie tak jezdzilem. Na swoje usprawiedliwienie mam ze tych 40
    >>bylo chyba ze 20 km. One zreszta chyba nadal sa, tylko ja prace
    >>zmienilem :-)
    >
    >Jeździłeś, dopóki nie miałeś wypadku - nie ma problemu.

    No ale po 20 latach takiego jezdzenia miec do mnie pretensje o wypadek
    to jakies niesprawiedliwe :-)

    >>>albo ktoś w nocy jechał drogą główną, ale miał
    >>>wyłączone światła. Zawsze trzeba rozpatrzyć sytuację (co więcej - biegli
    >>>właśnie tak postępują),
    >>Biegli to pisza to za co zlecajacy placi :-)
    >Sąd nakazuje biegłemu niezależnemu opisać wypadek.

    Tego etapu nie znam, ciekaw jestem jak to w praktyce dziala :-)

    >>>co by było gdyby teoretyczny poszkodowany nie złamał
    >>>żadnego przepisu - czy wtedy też doszłoby do wypadku?
    >>A kto tu jest poszkodowanym ?
    >Jeśli uznają winę Audi - to poszkodowana jest kobieta w Punto.

    A jak uznaja wine obu stron, albo zadna ? :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: