  • Data: 2010-05-20 10:55:31
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I przestańcie, na Boga, usprawiedliwiać wszystkich zapierdalających bez
    > opamiętania - niestety przekroczenie prędkości dopuszczalnej wiąże się z
    > tym, że ZAWSZE może znaleźć się na drodze ktoś, który będzie zakładał, że

    ale tu nikt nie usprawiedliwia goscia z audi ani zadnego innego
    "zapierdalajacego".

    Nikt w tym watku nie napisal, ze kierowca audi jest niewinny. Nikt nie
    napisal, ze nie przyczynil sie do wypadku a na 100% powazne skutki wypadku
    byly wlasnie ze wzgledu na zbyt duza predkosc (powaznie przekraczajac
    dozwolona predkosc aby uszczesliwic paru takich). Kierowca audi popelnil
    szereg wykroczen co doprowadzilo do smiercia kierowcy i pasazera audi.

    Caly watek jest o tym, ze "glupia pizda" z fiata _tez_ popelnila wykroczenie
    i sam fakt, ze ktos inny popelnia wykroczenie (wyprzedza na skrzyzowaniu,
    jedzie znacznie ponad dozwolona predkosc, nie zachowuje szczegolnej
    ostrozonosci przy jednym z najniebezpieczniejszych manewrow jakim jest
    wyprzedzanie) _nie powoduje_ automatycznie, ze kobieta z fiata jest
    _niewinna_.

    Tlumaczycie kobiete, ze
    - nie musiala patrzec w lusterka (bo na skrzyzowaniu nie wolno wyprzedzac
    wiec nie musi patrzec) - bzdura

    - nie musiala patrzec czy ktos sie zbliza i z jaka predkoscia - bzdura,
    chcac zmienic kierunek jazdy musisz niestety zachowac szczegolna ostroznosc
    czyli w mojej ocenie (nie jest to zapisane w przepisach) m.in. rozgladnac
    sie czy nie wjedzie w cos lub w kogos

    - niewazne jest czy sygnalizowala i czy robila to poprawnie (bo nie mozna
    wyprzedzac)

    - nie musiala widziec czy audo jedzie za szybko bo przepis mowi, ze mozna
    zalozyc, ze inni przestrzegaja przepisy (pomijacie kolejna czesc przepisu,
    ze jak ktos zachowuje sie podejrzanie to trzeba jednak na niego uwazac)

    Cale to Wasze pier%%%%%ie jest bez sensu bo byl wypadek i kobieta jest
    wspolwinna jego spowodowania ! Za skutki w 99% odpowiada kierowca audi
    jednak nie wylacza to winy kierowcy fiata.

    EOT

    Icek