  • Data: 2010-05-17 15:24:53
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hsrdq4$5ko$1@node2.news.atman.pl...

    > Podaj przepis, ktory zobowiazuje mnie rozgladac sie na znaki stojace
    > przodem
    > dla jadacych boczna droga.

    Podaj mi przepis, który mówi, ze każde skrzyżowanie musi być oznakowane.
    Przeczytaj też dokładnie co jest skrzyżowaniem.
    A przepis, że nie wolno wyprzedzać na skrzyżowaniu bez sygnalizacji
    świetlnej lub ruchem okrężnym jest i to czy Ty go widzisz czy też nie nie
    zwalnia Ciebie od obowiązku zastosowania się do niego.

    > Jak jade glowna to do czasu az to nie jest odwolane. W dupie mam znaki
    > stojace na bocznych drogach

    Dokształć się kolego, bo masz ogromne braki, które mogą Cię kosztiwać zbyt
    drogo tj. Twoje życie.