  • Data: 2010-05-17 15:32:05
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj mi przepis, który mówi, ze każde skrzyżowanie musi być oznakowane.

    ehh.

    Podaj mi przepis ktory mowi, ze droga w jakikolwiek sposob musi byc
    oznakowana. Nie musi. Ale zrozum, ze rzeczy niewidzialne nieobowiazuja.
    jezeli nie widac ze gdzies jest skrzyzowanie to moze sie okazacm ze ktos kto
    nie widzi tam skrzyzowania (bo zaslania drzewo, budynek, inne auto) nie
    potraktuje tego jak skrzyzowania

    > Dokształć się kolego, bo masz ogromne braki, które mogą Cię kosztiwać zbyt
    > drogo tj. Twoje życie.

    dziekuje Ci za Twoje bezcenne rady. Patrz lepiej w lusterka i wychyl glowe
    czasami z nad kodeksu to moze ocalisz swoje

    Icek