  • Data: 2010-05-17 18:03:11
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Toć przecież nie napisałem, że mi nie doskwiera ruch samochodowy - sam
    > jestem codziennym użytkownikiem i motocykla i samochodu w dużym mieście.
    >
    > Napisałem tylko, iż w naszym kochanym kraju odpowiednie służby zajmują
    > się w głównej mierze prędkoscią i trzeźwością - a pozostałe, nagminne i
    > niebezpieczne przewinienia stają się/są całkowicie bezkarne.

    a to juz wielokrotnie pisalem. Bez sensu jest dawac mandat za wykroczenie
    raz na 10 tys przypadkow. Bo wtedy jest swiadomosc nierownosci wobec prawa.

    Brak swiadomosci o nieuchronnej karze (nawet niewielkiej) powstrzymuje
    idiotow. A jak nie ma zagrozenia kara to parkuja jak chca (mi akurat
    parkowanie z dupy przeszkadza na trawnikach, rogach skrzyzowan, pasach,
    zatoczkach autobusowych itp.)

    Ostatnio zlapalem jak strasznik miejski tak zaparkowal. Zlozylem
    zawiadomienie to mi komendant odpisal, ze ustawa wymaga aby podal swoj kod
    pocztowy bo inaczej nie rozpatrzy skargi (inne dane jak imie i nazwisko
    umiescilem, kodu faktycznie nie)

    Icek