  • 51. Data: 2010-07-15 10:03:00
    Temat: Re: Retuszer poszukiwany
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 15 of Jul 2010 11:06, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Zakładam, że w razie potrzeby ludzie tu będą dość światli, by się
    > cofnąć w wątku o jeden post. Nie wyciąłem zresztą nic istotnego dla
    > mojej odpowiedzi.
    >
    > Poza tym, skoro już chcesz się czepiać, uświadom mnie, jak twój serwer
    > poczty pobierze pocztę bez dostępu do internetu.

    Miałeś szansę wkleić co uciąłeś, a kontynuujesz insynuacje
    jakobym twierdził, że serwer pobiera pocztę bez internetu.
    A tym fragmentem "skoro już się chcesz czepiać" skreślasz
    siebie jako dyskutanta.

    --
    nb

  • 52. Data: 2010-07-15 10:38:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 12:03:00 +0200, nb napisał(a):

    > Miałeś szansę wkleić co uciąłeś, a kontynuujesz insynuacje
    > jakobym twierdził, że serwer pobiera pocztę bez internetu.
    > A tym fragmentem "skoro już się chcesz czepiać" skreślasz
    > siebie jako dyskutanta.

    Zamiast się czepiać mnie, mogłeś (dwukrotnie) sam wkleić fragment, który
    uważasz za tak niezmiernie istotny, że nie sposób zrozumieć całości bez
    jego nieustannego cytowania.

    Ale niech ci będzie, przypominam:

    <CYTAT>
> [...]

    Jak coś tam dojdzie to siedzi i w każdej chwili mogę zajrzeć,
    chociaż serwer nie ma ani monitora ani klawiatury.
    </CYTAT>

    Pytam więc ponownie: jeśli nie ma dostępu do internetu jak serwer pocztowy
    odbierze pocztę? A jeśli jest dostęp do internetu i serwer pocztę odebrać
    może, to program pocztowy z protokołem IMAP albo POP3 również to będzie w
    stanie zrobić. Ja wcale nie muszę tego od razu czytać, wystarczy, że
    program będzie sobie pracował w tle. Jak coś do niego dojdzie, to będzie w
    nim siedzieć, a odpada mi kolejna skrzynka ciągnąca prąd i (w zależności od
    konstrukcji) szumiąca. Zresztą jeśli jest internet, to i webmail zadziała,
    a w wariancie gmailowym można zachować kopię off-line na wypadek problemów
    z łącznością.

    A jak uważasz że coś mnie skreśla, to naprawdę nie musisz mi robić łaski i
    rozmawiać ze mną.

  • 53. Data: 2010-07-15 12:06:34
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Thu, 15 Jul 2010 08:43:07 +0200, Tomasz O. napisał(a):
    > Właśnie dlatego sugeruje. Prawie nic nie kosztuje, a mimo wszystko
    > właścicielom się nie chce

    Bo i po co? Darmowe nie oznacza gorsze. A i przy wykupie komercyjnej domeny
    nikt nie sprawdza wiarygodności klienta więc odpada również argument firmy
    krzak i ewentualnych przekrętów.

    Tomasz

  • 54. Data: 2010-07-15 12:20:28
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 14:06:34 +0200, Tomasz O. napisał(a):

    > Bo i po co?

    Miałeś przykład nawet tutaj. Czy pojęcie 'wizerunek firmy' coś ci mówi?
    --
    marcin

  • 55. Data: 2010-07-15 13:11:21
    Od: K <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <1...@p...fixed> zly wrote:

    > Miałeś przykład nawet tutaj. Czy pojęcie 'wizerunek firmy' coś ci mówi?

    "Wizerunek firmy" - w tym przypadku fotograficznej - to bym bardziej
    ocenial po zdjeciach a nie po tym gdzie ma postawiony adres mailowy.
    No ale to coraz czestsze w dzisiejszych czasach. Pies z jakoscia
    produktu - byleby byl ciekawy, migajacy flesz na stronie. I muzyczka.

    --
    K ______ http://robertkresa.com

  • 56. Data: 2010-07-15 13:25:21
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Przeczytaj mojego posta jeszcze raz, spokojnie i ze zrozumieniem.

    Raczej Ty przeczytaj. Od poczatku, kiedy sie wlaczylem do tej dyskusji,
    bo moj zarzut co do trzymania poczty jedynie na serwerze, zostal w jej
    trakcie znieksztalcony. :)
    Powtorze moze raz jeszcze. Chodzi mi o sam fakt korzystania z kont
    pocztowych, jedynie poprzez przegladarke (i trzymania wiadomosci jedynie
    na serwerach). Nic tu nie da zaden IMAP ani tryb off-line, jesli w
    trakcie polaczenia z internetem, nie zajrzymy na konto, a aplikacja
    webowa nie zaciagnie (pokaze) wiadomosci. W momencie braku dostepu do
    netu, pozostaje nam tylko wiedza o tym (klient zadzwoni), ze mamy w
    skrzynce materialy do pracy. Pozostaje czekac az bedzie dostep do netu,
    zeby otworzyc przegladarke i je przeczytac (sciagnac zalaczniki), jesli
    w trakcie poprzedniej sesji on-line, tej wiadomosci jeszcze nie bylo.
    Majac TB odpalonego non-stop i trzymajac wiadomosci w kompie, mam to na
    biezaco, bo konta sprawdzane sa co minute, a szansa, ze akurat poczta
    przyszla miedzy ostatnim sprawdzaniem konta przez mailera, a momentem
    padu polaczenia, jest znacznie mniejsza niz to, ze przez ostatnia
    powiedzmy godzine czy dwie, nie odpalilem przegladarki z GMailem.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 57. Data: 2010-07-15 17:58:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia 15 Jul 2010 13:11:21 GMT, K napisał(a):

    > "Wizerunek firmy" - w tym przypadku fotograficznej - to bym bardziej
    > ocenial po zdjeciach a nie po tym gdzie ma postawiony adres mailowy.

    Tak. Ale zanim bym doszedł do etapu zdjęć to bym na starcie dokonał
    selekcji i odrzucił takie firemki. Jak dla mnie eot, bo nie ma sensu się
    droczyć. Są ludzie dla których to istotne, inni nie przykładają znaczenia
    (pewnie mają taki biznes i taką renomę, że już nie muszą)

    --
    marcin

  • 58. Data: 2010-07-15 22:48:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jul 2010, zly wrote:

    > Miałeś przykład nawet tutaj.

    Tutaj, to był przypadek samoodsiania się klienta.
    Nigdy nie wiadomo czy to źle - czy wręcz przeciwnie, może jednak
    lepiej.

    > Czy pojęcie 'wizerunek firmy' coś ci mówi?

    Tak, jak firma patrzy na to czy sprzedawca przyszedł w krawacie
    to ma zły wizerunek ;P

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2010-07-16 06:32:19
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Acro Studio" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Witam,

    studio fotografii reklamowej poszukuje osoby zajmującej się retuszem
    ..............................., z którą rozpoczniemy współpracę. Na oferty
    czekam..............

    kiedyś znane wydawnictwo poszukiwało tłumaczy do stałej współpracy. Każdy z
    kandydatów dostał jeden rozdział (inny) do tłumaczenia na próbę i
    wydawnictwo miało przetłumaczone za "frajer" całą książkę. Pozdrawiam

  • 60. Data: 2010-07-16 07:09:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    aadax pisze:
    > kiedyś znane wydawnictwo poszukiwało tłumaczy do stałej współpracy.
    > Każdy z kandydatów dostał jeden rozdział (inny) do tłumaczenia na próbę
    > i wydawnictwo miało przetłumaczone za "frajer" całą książkę. Pozdrawiam

    Ale to jest foto, kto się boi niech sobie wstawi znak wodny.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl