    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Retuszer poszukiwany
    Date: Thu, 15 Jul 2010 12:38:13 +0200
    <i1kbui$l47$1@news.onet.pl> <i1kd2m$5mu$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@5...googlegroups.com>
    <4c3e3111$1@news.home.net.pl>
    <uu67zd3d1qzj.187otdf1192hu$.dlg@40tude.net>
    <4c3e35a3$1@news.home.net.pl>
    <18g7ul7z6aa7m$.1t73gjdn6f0pv$.dlg@40tude.net>
    <i1lo5m$cgj$1@news.dialog.net.pl>
    <1inh8jgj3e27d.137buqrbg60s8$.dlg@40tude.net>
    <i1mic8$p8b$1@news.dialog.net.pl>
    <7...@4...net>
    <i1mmck$rc7$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 12:03:00 +0200, nb napisał(a):

    > Miałeś szansę wkleić co uciąłeś, a kontynuujesz insynuacje
    > jakobym twierdził, że serwer pobiera pocztę bez internetu.
    > A tym fragmentem "skoro już się chcesz czepiać" skreślasz
    > siebie jako dyskutanta.

    Zamiast się czepiać mnie, mogłeś (dwukrotnie) sam wkleić fragment, który
    uważasz za tak niezmiernie istotny, że nie sposób zrozumieć całości bez
    jego nieustannego cytowania.

    Ale niech ci będzie, przypominam:

    <CYTAT>
> [...]

    Jak coś tam dojdzie to siedzi i w każdej chwili mogę zajrzeć,
    chociaż serwer nie ma ani monitora ani klawiatury.
    </CYTAT>

    Pytam więc ponownie: jeśli nie ma dostępu do internetu jak serwer pocztowy
    odbierze pocztę? A jeśli jest dostęp do internetu i serwer pocztę odebrać
    może, to program pocztowy z protokołem IMAP albo POP3 również to będzie w
    stanie zrobić. Ja wcale nie muszę tego od razu czytać, wystarczy, że
    program będzie sobie pracował w tle. Jak coś do niego dojdzie, to będzie w
    nim siedzieć, a odpada mi kolejna skrzynka ciągnąca prąd i (w zależności od
    konstrukcji) szumiąca. Zresztą jeśli jest internet, to i webmail zadziała,
    a w wariancie gmailowym można zachować kopię off-line na wypadek problemów
    z łącznością.

    A jak uważasz że coś mnie skreśla, to naprawdę nie musisz mi robić łaski i
    rozmawiać ze mną.