  • 21. Data: 2010-07-14 20:26:21
    Temat: Re: Retuszer poszukiwany
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-14 20:23, cichybartko pisze:
    > (...)
    > Dziś używam gmail i sto procent zadowolenia z wyszukiwania, szybkość,
    > trafność coś o czym z thunderbird i historią na dysku można pomarzyć. (...)

    Spróbuj zadać wyszukiwanie w Googlowym webmailu tak, by w wynikach pojawiały się
    tylko posty
    odebrane (albo tylko wysłane) a nie całe wątki ;-)

    Poza tym sam TB od wersji 2.0 do 3.1 zmienił się znacząco w kontekście
    wyszukiwania/filtrowania -
    potrafi sporo więcej niż Googlowy Webmail.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 22. Data: 2010-07-14 20:47:41
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-14 22:16, Marek Dyjor pisze:

    > nie pomijając że w wypadku googla można mieć wątpliwości co oni z tymi mailami tam
    robią. Przy
    > swoich niezdrowych zapędach.

    Takiej samej pewności nie masz rozmawiając przez telefon ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 23. Data: 2010-07-14 21:42:46
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > gmail to zaraza ostatnio. Są ludzie z Całkiem Poważnych Firm
    > z własną domeną i całym cyrkiem, ale korespondencję prowadzą przez
    > gmaila co w przypadku zdjęć jest wkurwiające bo google oszczędza na
    > dozwolonej wielkości załącznika (ostatnio podnieśli chyba do
    > "oszałamiających" 25 MB).

    A po co do maila wiecej? To nie sa protokoly do wysylania takich plikow.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 24. Data: 2010-07-14 21:50:09
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > A i jeszcze było sto adresów typu j...@f...pl,
    > b...@f...pl, f...@f...pl ;) skutek był taki że
    > masa maili była nie czytana ;)

    A kto Wam kazal tyle tych kont pozakladac, a pozniej z nich nie korzystac?
    Normalny czlowiek zaklada tyle i tylko takie, ktore sa potrzebne, i
    przypina je ludziom, ktorzy je wykorzystuja.

    Nigdy nie zaufam chmurom czy poczcie on-line. Nie raz jeden musialem
    pracowac bez polaczenia z netem (awaria dostawcy), a pliki czy
    informacje potrzebne do zlecenia mialem w Thunderbirdzie. Gdybym
    korzystal z gmaila lub podobnego rozwiazania, musialbym siedziec jak
    ciolek pol dnia i modlic sie, zeby sie w koncu moc z netem polaczyc.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 25. Data: 2010-07-14 21:50:39
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat napisał:

    > A po co do maila wiecej? To nie sa protokoly do wysylania takich plikow.

    Gdyby ludzie umieli jeszcze obsługiwać te protokoły do wysyłania takich
    plików...

    Trudno uwierzyć ilu ludzi nie potrafi poradzić sobie z FTP (teoretycznie
    obsługiwanym przez przeglądarki).

    m.

  • 26. Data: 2010-07-14 21:56:56
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Tomasz Jakubowski pisze:
    > Spróbuj zadać wyszukiwanie w Googlowym webmailu tak, by w wynikach
    > pojawiały się tylko posty odebrane (albo tylko wysłane) a nie całe wątki
    > ;-)

    Kliknąłeś "Pokaż opcje wyszukiwania"? Nie jest chyba tak źle, co?

    --
    pozdrawiam, Marian

    GIMP tutoriale: http://www.maniooo.pl
    Turystycznie: http://turysta.maniooo.pl

  • 27. Data: 2010-07-14 22:00:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 14 Jul 2010 23:50:09 +0200, marcin.STIG.saldat napisał(a):

> [...]
    > korzystal z gmaila lub podobnego rozwiazania, musialbym siedziec jak
    > ciolek pol dnia i modlic sie, zeby sie w koncu moc z netem polaczyc.

    Guzik prawda. Gmaila da się używać off-line - i to również w przeglądarce,
    bo w programie pocztowym to jakby oczywiste. W istocie tak właśnie z gmaila
    korzystam - przez program z protokołem IMAP i webmail jednocześnie

  • 28. Data: 2010-07-14 22:02:59
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    marcin.STIG.saldat pisze:
> [...]
    > korzystal z gmaila lub podobnego rozwiazania, musialbym siedziec jak
    > ciolek pol dnia i modlic sie, zeby sie w koncu moc z netem polaczyc.

    Poczytaj o IMAP - miła sprawa.

  • 29. Data: 2010-07-14 22:05:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:02:59 +0200, maniooo (z domu) napisał(a):

    > Poczytaj o IMAP - miła sprawa.

    Nawet tego nie potrzeba - webmail ma wersję off-line.

  • 30. Data: 2010-07-14 22:07:13
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Poczytaj o IMAP - miła sprawa.

    Co Ci da IMAP, jesli korzystasz bez posrednictwa programu pocztowego? :)
    Bo do tego przeciez namawia idea GMaila, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat