  • Data: 2010-05-06 14:50:51
    Temat: Re: Renault Grand Scenic - pomoc w zakupie
    Od: "Adam Kowalski" <x...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:p6b5u5tesjc0u0k00ousa3trm9mdge7s6u@4ax.com...

    > Tak po fotkach to sie nie da.

    Nie, nie. Nie chodzi o konkretne auta, nie chodzi o te na fotkach. Chodzi mi
    o uogólnione stwierdzenie, że większość aut, które są wystawione po cenie
    okazyjnej (w tym przypadku poniżej 25kzł) to trupy. Czy ktoś kto często
    kupuje/sprzedaje auta (niekoniecznie handlarz) byłby gotów postawić taką
    tezę?