  • Data: 2010-05-06 15:05:19
    Temat: Re: Renault Grand Scenic - pomoc w zakupie
    Od: omega_fan <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Kowalski wrote:

    > Nie, nie. Nie chodzi o konkretne auta, nie chodzi o te na fotkach.
    > Chodzi mi o uogólnione stwierdzenie, że większość aut, które są
    > wystawione po cenie okazyjnej (w tym przypadku poniżej 25kzł) to trupy.
    > Czy ktoś kto często kupuje/sprzedaje auta (niekoniecznie handlarz) byłby
    > gotów postawić taką tezę?

    Tak. Co więcej, te po nie okazyjnej cenie, to też często trupy.
    Jak szukałem swojego to oglądałem w PL jakieś 6 sztuk, po czym
    pojechałem do Niemiec i kupiłem dobrą sztukę od 1 właściciela
    za podobne pieniądze (ale miałem szczęście bo za mną już
    czekał następny chętny na ten samochód no i euro kupowałem
    wtedy po 3.27 zł).