    From: The_EaGle <g...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Relingi na samochodzie
    Date: Sat, 05 May 2012 21:52:08 +0200

    W dniu 2012-05-05 18:21, to pisze:
    > begin The_EaGle

    > Focus niezbyt,

    Focus II w wersji sedan jak najbardziej. Nawet ktoś go nazywał małym
    mondeo. Całkiem proporcjonalnie wygląda. Jeszcze przypomniał mi się
    poprzedni model seata toledo.

    > Lancer -- jak najbardziej, ale tutaj dochodzi jeszcze
    > skojarzenie z Evo, które jest w obecnej wersji bardzo podobne do
    > "cywilnego" Lancera. Nowa Jetta też, chociaż tu może być problem ceny
    > (auto wyglądające jak D za cenę D to żaden rarytas...), ale nie chce mi
    > się przeglądać cenników.

    Octavia II 1.6 TDI 105KM ceny od 72500PLN do 970000PLN , jetta od
    79000PLN do 94500PLN widać wiec że ceny zbliżone. Z tym że te wersje
    octavii poniżej 75tys to nie mają nic w standardzie. Jetta ma od 79tys
    klimatyzacje.

    > Te auta nie mają proporcji klasy D. Wiesz co to znaczy "proporcje"? To
    > coś więcej, niż obecność bagażnika.

    Thalia zgoda ale cordoba? Proporcje ma na pewno zachowane.
    http://www.carsbase.com/photo/photo_full.php?id=1183
    3

    > Może i we wnętrzu to jest Golf, ale z zewnątrz, dla laika (czyli dla
    > większości), wygląda to jak auto klasy D, czego najlepszym potwierdzeniem
    > jest wspomniane przez Ciebie porównywanie Octavii do Passata. Celowo ją
    > tak zaprojektowali, to taki Passat dla ubogich i jednocześnie -- jak
    > pisałem -- główna (rynkowa) zaleta tego auta.

    Takich samochodów które wyglądają w seg C jak sedan z seg D jest sporo.
    Tylko że żaden producent nie wmawia klientom że jego auto to konkurent
    passata a za marketingowym bełkotem powtarzają tą bzdurę dziennikarze co
    niektórzy.

    Rafał