-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 17 Nov 2013 17:23:55 +0100
From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Reklama i czas reakcji
References: <52846bf6$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
<pomnh23py7ia.47rjlegjmgxp$.dlg@40tude.net>
<s...@t...dom.local> <l68kon$jb3$1@speranza.aioe.org>
<1781ur02wx4hb$.gxm29tfckcgw$.dlg@40tude.net>
<vmfjyx0ja281.1pnkk5uvcex7j$.dlg@40tude.net>
<l6a2e0$t7t$1@mx1.internetia.pl>
<528891fe$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
<l6a5op$ta7$1@node2.news.atman.pl>
<5288a73a$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
<5288de6d$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
<5288e10e$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
<l6apm1$5ov$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <l6apm1$5ov$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 131116-1, 2013-11-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <5288ed9c$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
X-Trace: 1384705436 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2284 83.238.170.2:53825
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2716
X-Received-Body-CRC: 1415025790
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511122
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-11-17 16:55, John Kołalsky pisze:
> No ale trochę tak jest. Nie zwróciłeś np uwagi na to, że to były badania
> na symulatorze a napisali też pracę porównującą wyniki badań na torze i
> na symulatorze http://www.ein.org.pl/sites/default/files/2011-03-12
p.pdf
> gdzie w finale stwierdzili podkreślonymi, że te z testów nie mogą być
> traktowane jak rzeczywiste, ale porównali więc ciągle można coś zauważyć.
A z drugiej strony autorzy (chyba w tym Twoim) piszą, że symulator
neutralizuje faktyczne zagrożenie (bo na symulatorze nic mi się nie
stanie, jak 3 życia w grze komputerowej) i działa dokładnie w drugą
stronę, tj. reakcja badanego jest słabsza, niż byłaby w rzeczywistej
sytuacji.
>> Kierowca *MA SIĘ SPODZIEWAĆ* niespodziewanych okoliczności. Cały czas.
>> Niektórzy tak mają.
>
> ... i codziennie wracają do domu wypluci.
Kwestia wyboru. Ci luźni czasem nie wracają w ogóle. Albo w worku.
Jeżdżę od +40 lat, niezawodowo, nawet nie "codziennie do pracy", więc
raczej jak niedzielny kierowca (średnia długookresowa jakieś 15kkm/rok)
i nie miałem stłuczki ani punktów (nigdy!), choć parę razy na suszarkę
się załapałem. Ot - doliczam to do kosztów paliwa ;)
--
Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.13 17:28 sqlwiel
- 17.11.13 19:36 John Kołalsky
- 17.11.13 20:29 sqlwiel
- 18.11.13 08:51 J.F.
- 18.11.13 09:17 WW
- 18.11.13 09:18 sqlwiel
- 18.11.13 09:27 Maciek
- 18.11.13 09:31 Maciek
- 18.11.13 09:53 J.F.
- 18.11.13 10:04 sqlwiel
- 18.11.13 12:21 J.F
- 18.11.13 12:41 sqlwiel
- 18.11.13 18:59 Artur Maśląg
- 21.11.13 18:29 j...@g...com
- 22.11.13 13:11 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=