  • Data: 2019-12-14 20:59:59
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Zasugerowałem co może być w oparciu o przepisy, które dopiero wejdą
    > w życie, a nie to co jest obecnie.
    > Obecnie nie ma problemu, samochód niezarejestrowany nie podlega pod
    > obowiązkowe OC. W przypadku przyszłych przepisów może się zdarzyć
    > tak, że będą pojazdy "zarejestrowane inaczej" - poruszać się nimi
    > nie będzie można, ale opłacenie OC będzie obowiązkowe.
    > Przecież to czysty biznes dla ubezpieczali i byłbym wielce zdziwiony
    > gdyby za czymś takim nie lobbowali.

    > Ale tego póki co nie wiemy.
    > A nie zdziwię się jak jeszcze przez pół roku od
> [...]
    Ok, zobaczymy jak bedzie.
    Bardzo bym sie zdziwił bo na razie nikt o jakims statusie
    polzarejestrowania nie mowił a twor ten, z tego co czytam, wymyslono w
    oparciu o pol słowa w ustawie i imo to jest spora nadinterpretacja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."