  • 31. Data: 2016-05-31 21:53:16
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    Użytkownik "Dykus" napisał w wiadomości grup

    > Tzn. co, posterunkowy w ramach wolnego czasu przegląda Twoje nagrania z
    > kamery i w słupku sumuje punkty/mandaty? ;)

    Mała podpowiedź: po co montuje się kamerę w samochodzie? (odpowiedź, że żeby
    wrzucać filmiki na jutuba nie jest odpowiedzią właściwą).

    --
    Axel

  • 32. Data: 2016-05-31 22:02:13
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    alid...

    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne
    > opinie :(

    Roman, obejrzyj jakieś modele Mio. Mam starszy model 358 (wtedy były bez
    GPSa) od kilku lat (teraz robi za kamerę na tylnej szybie), jakość niezła,
    nie miałem z nią większych problemów (aczkolwiek mojej siostrze padła po 3
    latach). Na przód kupiłem teraz Mobiusa i jestem bardzo zadowolony z jakości
    nagrań i... wielkości kamery, brałem ją również na wyjazd do auta z
    wypożyczalni. Ma wadę, że nie ma ekranu, ale smartfon z Androidem i
    kabelkiem załatwia sprawę przy stłuczce (oczywiście karta włożona w
    cokolwiek też ;-).

    --
    Axel

  • 33. Data: 2016-05-31 22:50:14
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.05.2016 o 16:41, Uzytkownik pisze:

    > http://allegro.pl/lusterko-gps-rejestrator-android-4
    -4-kam-cofania-i6226023121.html

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch
    =base-relevance-uni-1-3-0510&search_scope=&string=lu
    sterku%20rejestrator

    uffff.... chcę pomóc, ale zaraz zbiorę kopy. trudno.
    chciałem kiedyś przerobić smartfona z windowsem na kamerę wsteczną. poza
    paroma drobiazgami typu brak odbicia lustrzanego, zorientowałem się że
    obraz jest opóźniony. o pół sekundy, może mniej, ale jest opóźniony. to
    wada... może przy cofaniu 3km/h mała, ale jednak.(ten co wpada nam pod
    koła na rowerku nie musi miec 3km/h) druga sprawa to fakt że kamera nie
    startowała od razu. znaczy musiał się system operacyjny wczytać. a to
    była wada dyskwalifikująca.
    Teraz mam kamerę cofania.... typu pal (kabelek chinch). czyli zero
    opóźnień. super sprawa, ale.... nie zawsze. monitorek w lusterku,
    czasami nie daje rady. znaczy jego jasność jest mizerna w porównaniu do
    jasności słońca - czyli nic nie widać. nie wiem jaka będzie jakość
    ekranu w lusterku które chcesz kupić - nie jestem wróżką. ale logicznie
    myśląc, znając zasady życia i handlu, nastaw się na najgorsze.
    ja swoją kamerę zostawiałem przez 1.5roku w aucie. aż pewnego dnia
    pozbyłem się kamery i szyby w drzwiach. teraz robię uchwyt magnetyczny.
    jak tej kamerowej loterii postawisz na lusterko z androidem, z którego
    wystaje obiektyw - będiesz je zabieral czy zostawiał?

    kolejna sprawa. ale najpierw historyjka. jako młody człowiek byłem
    częstym bywalcem giełdy komputerowej. wyobraźcie sobie że na giełdzie,
    byhło kilkunastu sprzedawców monitorów, łącznie ponad 200 egzemplarzy, i
    żaden sprzedawca nie miał programu do testowania monitorów na PC. ani
    jeden.
    Teraz mamy allegro. wszyscy pisza że nagrywa w full hd. Tylko że
    wszystko, nawet misia uszatka można zapisać w hd.
    ale ilu podaje uczciwie jaki kamera ma przetwornik i procesor? Nikt?
    Czary jakieś? Ja, zielony facet- podłączyłem tylko kabel usb z kamery do
    kompa i już widzę.
    [15295.221333] usb 2-1.1.5: Product: J1455
    [15295.221335] usb 2-1.1.5: Manufacturer: NOVATEK
    [15295.221337] usb 2-1.1.5: SerialNumber: 96......
    Co tak trudno napisać co jest w środku?
    A panowie którzy twierdzą ze są zadowoleni? JAk się już wstało do
    odpowiedzi to może by tak jakiś materiał video pokazać?

    tak więc albo kupisz coś co jest sprawdzone, albo sprawdzone i
    tanie(g1w), albo masz kamero - loterię. co byś nie kupił, życzę
    powodzenia i czekam na próbkę materiału wideo
    ToMasz

    ps
    tu masz przykład kamery HD którą też miałem. masakra. biorąc pod uwagę
    że to może spokojnie kosztować tyle samo albo i więcej niż g1w
    https://youtu.be/-KHqTUuvXcs?t=53

  • 34. Data: 2016-06-01 00:24:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moja za niecale cztery dychy nagrywa podobnie albo i ciut lepiej. I nic wiecej jako
    dupochron nie jest potrzebne. Znajomemu z rok temu wylaczona dupe uratowala.

  • 35. Data: 2016-06-01 08:37:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 May 2016 18:00:59 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Potwierdzasz ze to oryginał?

    W jakim sensie? ;)

    Jeśli pytasz czy to G1WH to niestety nie, to G1WHT, ale jak dla mnie, to trudno
    powiedzieć czy to lepiej, czy gorzej. Kolory w ciągu dnia bardziej mi się podobają,
    są bardziej naturalne według mnie, jest trochę ciemniejsza w nocy w stosunku do G1WH,
    ale nie w takim stopniu, aby to miało jakiś mega istotny wpływ. Ma za to tryb
    parkingowy czego o ile mnie pamięć nie myli G1WH nie ma i coś jeszcze, ale to
    musiałbyś specyfikację przeczytać. Generalnie jestem zadowolony, przyszła od tego
    sprzedawcy w około 3 tygodnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 36. Data: 2016-06-01 08:41:15
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 May 2016 16:23:34 +0200
    Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Takie coś by mnie interesowało, ale ciekaw jestem czy warto?

    Nie wiem jak z jakością filmów, i ergonomią użytkowania, ale używanie tego jako
    lusterka to porażka. Jak dla mnie lusterko to jest jedynie z nazwy, ale co kto lubi.
    Ostatnio widziałem coś takiego na stoisku w Auchan, także możesz poszukać gdziś w
    stacjonarnym sklepie i zobaczyć czy Ci to odpowiada.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 37. Data: 2016-06-01 08:43:31
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 31 May 2016 21:53:16 +0200
    "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    > Mała podpowiedź: po co montuje się kamerę w samochodzie? (odpowiedź, że żeby
    > wrzucać filmiki na jutuba nie jest odpowiedzią właściwą).

    Niektórym jak nie narysujesz, to sami nie dojdą ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 38. Data: 2016-06-01 09:11:39
    Od: tadzik <n...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> Wrote in message:
    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    -HD-30FPS-Camera-2-
    html

    > Potwierdzasz ze to oryginał?
    > Bo własnie chce kupic to nie bede szukał i skorzystam z Twojego linka :)

    Potwierdzenie nie przesądza o tym co otrzymasz. Ja kupiłem z
    potwierdzonego
    linka a i tak dostałem -po długim oczekiwaniu-
    inny produkt. Dziwnym zbiegiem okoliczności opis aukcji też się w
    pewnym momencie zmienił i wyszło, że dostałem to co chciałem.
    Mailowanie ze sprzedawcą po jakimś czasie mi się znudziło.

    Taka oto historia, drogie bravo.
    --
    Pozdro
    tadzik

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 39. Data: 2016-06-01 10:31:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 22:50, ToMasz pisze:

> [...]

    > magnetyczny. jak tej kamerowej loterii postawisz na lusterko z
    > androidem, z którego wystaje obiektyw - będiesz je zabieral czy

    Chcę zostawiać. Myślę, że taka forma lusterkowa mniej się rzuca w oczy.
    Poza tym auta bardzo rzadko pozostawiam w miejscach, które nie są
    monitorowane lub w pełni bezpieczne. Nie parkuję też pod blokiem, lecz
    na własnym podwórku

> [...]
    > tu masz przykład kamery HD którą też miałem. masakra. biorąc pod
    > uwagę że to może spokojnie kosztować tyle samo albo i więcej niż g1w

    Z pewnością skorzystam z Twoich rad i za to wielkie dzięki. Na Ali
    znalazłem urządzenia oparte na chipsecie Novatek 96650 ale w formie
    lusterka, ale bez funkcji, które by mnie interesowały. Liczę jednak, że
    znajdę urządzenie z ww chipsetem w formie lusterka z możliwością
    podłączenia drugiej kamery (wstecznej), możliwością wgrania nawigacji i
    ewentualnie możliwością pracy jako zestaw głośnomówiący. Android
    przemawia tym, że można wgrać programy i mieć możliwość wyszukiwania
    głosowego.

    Kamery wstecznej nie chcę używać zamiast lusterka, ale do rejestrowania
    obrazu. Dlatego zależy mi też na dobrej jakości. Być może gdybym miał
    taką kamerę, odzyskałbym to co zgubiłem niedawno z samochodu, a warte
    było kilkanaście tysiaków. Ruch na drodze był duży i myślę, że któryś z
    kierowców jadących zaraz za mną się "zatroszczył" :)

  • 40. Data: 2016-06-01 11:21:31
    Od: z...@g...com

    Dzień dobry
    Podłączę się pod temat.
    Czy ktoś zna/ma/może_się wypowiedzieć na temat tego sprzętu:
    https://xiaoyi.pl/yi-dash-camera/
    http://www.youtube.com/watch?v=ifPhMULpiWI
    Zastanawiam się czy warto kupić? Jeżeli nie - to dlaczego

    pozdrawiam
    Cz.