  • 21. Data: 2016-05-31 16:07:26
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 11:59, r...@k...pl pisze:

    > Jak TIR mógł ci uciec? :)

    W tłocznym ruchu miejskim. Mieliśmy przejechać przez skrzyżowanie, za
    którym były duże zatoczki. Pojechałem jako pierwszy, a on obiecał, że
    pojedzie za mną, ale uciekł mi w poprzeczną ulicę. Zanim zawróciłem i
    przejechałem skrzyżowanie, aby jechać za nim to on już był dość daleko.
    Nie było sensu go gonić w tłoku, bo musiałbym za nim gnać poza miasto
    kilka kilometrów, narażając siebie i innych uczestników ruchu.
    To co zrobił tylko i wyłącznie działa na jego niekorzyść. Tym bardziej,
    że dwa razy go zatrzymywałem na drodze i próbowałem nakłonić do oględzin
    szkód w moim aucie i załatwienia sprawy polubownie, bez udziału policji.
    Zadzwoniłem ponownie na policję informując, że gość mi ucieka i
    prawdopodobnie jest pod wpływem alkoholu. Wskazałem im kierunek, w
    którym pojechał. Na polecenie policji przestałem go gonić. Być może
    wysłali za nim patrol.
    Policjanci, którzy przyjechali na oględziny i spisać protokół
    stwierdzili, że za sam fakt takiej ucieczki, gościowi mogą zatrzymać
    prawo jazdy, a sprawa trafi do sądu. Co gorsza będzie musiał dymać na
    rozprawy kilkaset kilometrów. Tak więc z całą pewnością interes mu się
    nie opłaci. Mam zdjęcia samochodu wraz z tablicą rejestracyjną oraz jego
    twarzą, bo jak go zatrzymałem to porobiłem fotki. Możliwe, że zostaną
    też zabezpieczone nagrania z monitoringu, gdzie straszył mnie rozjechaniem.

  • 22. Data: 2016-05-31 16:23:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 13:28, szerszen pisze:

    > Ja zanabyłem u Chińczyka to http://pl.aliexpress.com/item/G1WH-Car-DVR-1080PFull
    -HD-30FPS-Camera-2-7-Screen-140-Degree-Wide-Angle-G-
    sensor/32296014446.html http://tnij.org/6kc9can
    > Jestem zadowolony, rozsądny stosunek jakości do ceny.
    >
    > Generalnie jedna zasada, poszperaj w sieci, potem wbij na YT model i szukaj filmów.
    Jeśli jakość, szczególnie w kiepskich warunkach oświetleniowych, ze szczególnym
    uwzględnieniem nocy i deszczu będzie Cię zadowalać, kupuj.

    Szczerze mówiąc to trochę pooglądałem także i tego G1W i jakość nagrań
    "dupy nie urywa".

    Na Allegro widzę natomiast jakieś patenty na Androidzie z lusterkiem
    wstecznym, wsteczną kamerką, GPS-em i nawigacją.

    Takie coś by mnie interesowało, ale ciekaw jestem czy warto?

  • 23. Data: 2016-05-31 16:26:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-31 o 16:23, Uzytkownik pisze:

    > Na Allegro widzę natomiast jakieś patenty na Androidzie z lusterkiem
    > wstecznym, wsteczną kamerką, GPS-em i nawigacją.

    Daj linka.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-05-31 16:41:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-05-31 o 16:26, Liwiusz pisze:

    > Daj linka.

    http://allegro.pl/lusterko-gps-rejestrator-android-4
    -4-kam-cofania-i6226023121.html

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch
    =base-relevance-uni-1-3-0510&search_scope=&string=lu
    sterku%20rejestrator

  • 25. Data: 2016-05-31 17:03:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami.

    DOD, ale nowa kosztuje sporo. Mi sie udalo upolowac uzywana. Ma GPS,
    akcelerometry i fajny programik do ogladania lacznie z w/w parametrami
    (samo AVI tez oczywiscie jest dostepne). Swiatlo w nocy jest
    elektronicznie "wyciagane", ale kazda kamera z malym obiektywem (czyli
    kazda samochodowa) tak ma. No chyba, ze nie ma, wtedy tylko latarnie
    widac. Praw fizyki sie nie oszuka, maly obiektyw - malo swiatla. Wada
    tego jest taka, ze latwiej odczytac tablice pojazdu nieco dalej, niz
    tego tuz przed, na ktora swieca reflektory naszego autka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2016-05-31 17:16:07
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.05.2016 o 08:15, ToMasz pisze:
> [...]
    e=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwii0b7s0oLNAhUsM
    ZoKHRknAMwQtwIIJTAB&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.co
    m%2Fwatch%3Fv%3DZdPHXv8Hzj8&usg=AFQjCNF6bcU6aXGjDepE
    5m3feX5vHmzkmQ&sig2=OBaROxsABR0-XEHdj_tXfA

    > .... do czasu aż nadjeżdżający zielony autobus urwie Ci lusteko, a Ty
    > nie będziesz w stanie odczytać numerów rejestracyjnych
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=ZdPHXv8Hzj8#t=436

    > ToMasz

    Oceniasz jakość nagrań na postawie filmu z youtuba?
    Znasz się na rzeczy jak mało kto :/

    --
    Kaczin

  • 27. Data: 2016-05-31 17:21:43
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-05-31 14:42, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >
    > Wszyscy piszą o G1W(H) a ja szukam czegoś z GPSem, w przyzwoitej cenie
    > i z bajerami. Na razie znalazłem jakiegoś Fergusona ale ma fatalne

    od ponad 2 lat mam w aucie GS1000 (ambrella) z GPS'em - daje radę.

    Więc ten model mogę polecić.

  • 28. Data: 2016-05-31 18:38:15
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2016-05-31 o 15:48, szerszen pisze:

    > Pytanie czy aby na pewno jest Ci to potrzebne, poza tym pamiętaj, że zapis
    prędkości na na filmie to broń obusieczna ;)

    Tzn. co, posterunkowy w ramach wolnego czasu przegląda Twoje nagrania z
    kamery i w słupku sumuje punkty/mandaty? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 29. Data: 2016-05-31 19:06:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Tuesday, May 31, 2016, 8:15:15 AM, you wrote:

    [...]

    > .... do czasu aż nadjeżdżający zielony autobus urwie Ci lusteko, a Ty
    > nie będziesz w stanie odczytać numerów rejestracyjnych
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=ZdPHXv8Hzj8#t=436

    W 7:15 numer jest czytelny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2016-05-31 20:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > http://pl.aliexpress.com/item/G1WH-Car-DVR-1080PFull
    -HD-30FPS-Camera-2-
    > 7-Screen-140-Degree-Wide-Angle-G-sensor/32296014446.

    Potwierdzasz ze to oryginał?
    Bo własnie chce kupic to nie bede szukał i skorzystam z Twojego linka :)