  • 41. Data: 2016-06-01 14:27:02
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-01 o 11:21, z...@g...com pisze:
    > Dzień dobry
    > Podłączę się pod temat.
    > Czy ktoś zna/ma/może_się wypowiedzieć na temat tego sprzętu:
    > https://xiaoyi.pl/yi-dash-camera/
    > http://www.youtube.com/watch?v=ifPhMULpiWI
    > Zastanawiam się czy warto kupić? Jeżeli nie - to dlaczego
    >
    > pozdrawiam
    > Cz.

    Tu masz całą dyskusję na temat tej kamerki (są też filmiki demonstracyjne):
    http://www.autowrzuta.pl/viewtopic.php?f=28&t=3937&s
    tart=605

    Tylko zacznij od początku :-)

    T.

  • 42. Data: 2016-06-01 14:41:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 31 May 2016 15:22:54 +0200, w <nik379$657$1@node1.news.atman.pl>, Redi
    <s...@n...please> napisał(-a):

    > Smartfon z androidem z dobrym aparatem i programik DailyRoads Voyager.

    Ja ma zainstalowany Driving Logger (nagrywa, robi zdjęcia itp.).
    Ale w życiu go nie wypróbowałem. :)

    ---
    Avast.

  • 43. Data: 2016-06-01 18:24:49
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-06-01 o 09:11, tadzik pisze:

    > Potwierdzenie nie przesądza o tym co otrzymasz. Ja kupiłem z
    > potwierdzonego
    > linka a i tak dostałem -po długim oczekiwaniu-
    > inny produkt. Dziwnym zbiegiem okoliczności opis aukcji też się w
    > pewnym momencie zmienił i wyszło, że dostałem to co chciałem.
    > Mailowanie ze sprzedawcą po jakimś czasie mi się znudziło.

    Na ALi to się od razu spór uruchamia, z Chińczykami trzeba krótko :) Nie
    dostaną kasy dopóki nie potwierdzisz że wszystko ok. Pod tym względem to
    jest dużo bezpieczniejsze niż Allegrosz.

  • 44. Data: 2016-06-07 10:09:35
    Od: Rafał Wójcik <n...@g...com>

    A ja powiem inaczej. Większość pewnie ma dobre smartfony to polecam aplikację na
    androida Yanosik. Wtedy mamy darmowy rejestrator w mega dobrej jakości oraz jeszcze
    ostrzeżenia przed fotoradarami, wypadkami, zagrożeniami na drodze etc.

    Aplikacja jest darmowa i nie pobiera dużo danych więc śmiało można po Polsce jeździć.
    Nie wiem jak za granicą, bo nie jeżdżę wiec nie wiem, ale na Polskę działa mega. Dużo
    osób z tego korzysta i powiadomienia są na prawdę aktualne.

    link do aplikacji:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.nep
    tis.yanosik.mobi.android&hl=pl

  • 45. Data: 2016-06-08 08:22:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 7 Jun 2016 01:09:35 -0700 (PDT)
    Rafał Wójcik <n...@g...com> wrote:

    > A ja powiem inaczej. Większość pewnie ma dobre smartfony to polecam aplikację na
    androida Yanosik.

    Aplikacje na smartfony sa fajne, jak wsiadasz w samochód w długa trasę. Jak się
    kręcisz po mieście, zakupy, szkoła, przedszkole, praca, dom itd, to używanie smarfona
    jest mega upierdliwe. Rejestratoj jazdy to musi być coś, co instalujesz i zapominasz
    że jest.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 46. Data: 2016-06-08 18:05:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Rafał Wójcik"

    A ja powiem inaczej. Większość pewnie ma dobre smartfony to polecam
    aplikację na androida Yanosik. ...
    ---
    Aaaa opiekun Yanosika na tej grupie z ramienia firmy :-)

  • 47. Data: 2016-06-08 18:10:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

> [...]

    używanie smarfona jest mega upierdliwe. Rejestratoj jazdy to musi być coś,
    Z tym zapominaniem to bym nie przesadzał :-) Ale coś co robi swoje i można
    tego używać ze smartfonu byłoby bardziej optymalne.

  • 48. Data: 2016-06-09 08:29:16
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 8 Jun 2016 18:10:42 +0200
    "re" <r...@r...invalid> wrote:

    > Z tym zapominaniem to bym nie przesadzał :-) Ale coś co robi swoje i można
    > tego używać ze smartfonu byłoby bardziej optymalne.

    "ze smarfonu"? no to jest własnie mało optymalne, bo za każdym razem musisz ten
    smartfon włożyć w uchwyt, podłączyć, włączyć odpowiedni program, generalnie cała
    procedura przygotowania do jazdy, a i uchwyt musi być dobrej jakości, sztywny i
    dobrze skręcony, abyś dodatkowo za każdym razem nie musiał go dodatkowo ustawiać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 49. Data: 2016-06-09 14:53:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    ten smartfon włożyć w uchwyt, podłączyć, włączyć odpowiedni program,
    generalnie cała procedura przygotowania do jazdy, ...
    No to mówię, że zgadzam się, że samo nagrywanie smartfonem nie ma sensu, ale
    przeglądanie za jego pomocą już tak.

  • 50. Data: 2016-06-10 08:29:33
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 9 Jun 2016 14:53:53 +0200
    "re" <r...@r...invalid> wrote:

    > No to mówię, że zgadzam się, że samo nagrywanie smartfonem nie ma sensu, ale
    > przeglądanie za jego pomocą już tak.

    Ok ;) Twoje "coś" odebrałem w charakterze programu, a nie urządzenia. To fakt, że
    takie udogodnienie jest bardzo dobre, ale niestety dodatkowy bajer, to dodatkowe
    złotówki do wydania.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń