    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestrator jazdy
    Date: Tue, 31 May 2016 22:50:14 +0200

    W dniu 31.05.2016 o 16:41, Uzytkownik pisze:

    > http://allegro.pl/lusterko-gps-rejestrator-android-4
    -4-kam-cofania-i6226023121.html

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch
    =base-relevance-uni-1-3-0510&search_scope=&string=lu
    sterku%20rejestrator

    uffff.... chcę pomóc, ale zaraz zbiorę kopy. trudno.
    chciałem kiedyś przerobić smartfona z windowsem na kamerę wsteczną. poza
    paroma drobiazgami typu brak odbicia lustrzanego, zorientowałem się że
    obraz jest opóźniony. o pół sekundy, może mniej, ale jest opóźniony. to
    wada... może przy cofaniu 3km/h mała, ale jednak.(ten co wpada nam pod
    koła na rowerku nie musi miec 3km/h) druga sprawa to fakt że kamera nie
    startowała od razu. znaczy musiał się system operacyjny wczytać. a to
    była wada dyskwalifikująca.
    Teraz mam kamerę cofania.... typu pal (kabelek chinch). czyli zero
    opóźnień. super sprawa, ale.... nie zawsze. monitorek w lusterku,
    czasami nie daje rady. znaczy jego jasność jest mizerna w porównaniu do
    jasności słońca - czyli nic nie widać. nie wiem jaka będzie jakość
    ekranu w lusterku które chcesz kupić - nie jestem wróżką. ale logicznie
    myśląc, znając zasady życia i handlu, nastaw się na najgorsze.
    ja swoją kamerę zostawiałem przez 1.5roku w aucie. aż pewnego dnia
    pozbyłem się kamery i szyby w drzwiach. teraz robię uchwyt magnetyczny.
    jak tej kamerowej loterii postawisz na lusterko z androidem, z którego
    wystaje obiektyw - będiesz je zabieral czy zostawiał?

    kolejna sprawa. ale najpierw historyjka. jako młody człowiek byłem
    częstym bywalcem giełdy komputerowej. wyobraźcie sobie że na giełdzie,
    byhło kilkunastu sprzedawców monitorów, łącznie ponad 200 egzemplarzy, i
    żaden sprzedawca nie miał programu do testowania monitorów na PC. ani
    jeden.
    Teraz mamy allegro. wszyscy pisza że nagrywa w full hd. Tylko że
    wszystko, nawet misia uszatka można zapisać w hd.
    ale ilu podaje uczciwie jaki kamera ma przetwornik i procesor? Nikt?
    Czary jakieś? Ja, zielony facet- podłączyłem tylko kabel usb z kamery do
    kompa i już widzę.
    [15295.221333] usb 2-1.1.5: Product: J1455
    [15295.221335] usb 2-1.1.5: Manufacturer: NOVATEK
    [15295.221337] usb 2-1.1.5: SerialNumber: 96......
    Co tak trudno napisać co jest w środku?
    A panowie którzy twierdzą ze są zadowoleni? JAk się już wstało do
    odpowiedzi to może by tak jakiś materiał video pokazać?

    tak więc albo kupisz coś co jest sprawdzone, albo sprawdzone i
    tanie(g1w), albo masz kamero - loterię. co byś nie kupił, życzę
    powodzenia i czekam na próbkę materiału wideo
    ToMasz

    ps
    tu masz przykład kamery HD którą też miałem. masakra. biorąc pod uwagę
    że to może spokojnie kosztować tyle samo albo i więcej niż g1w
    https://youtu.be/-KHqTUuvXcs?t=53