  • 1. Data: 2016-05-30 22:03:28
    Temat: Rejestrator jazdy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Witam.

    Po pogoni za tirowcem, który o mało nie zepchnął mnie z drogi urywając
    przy tym lusterko i przycierając zderzak, a później uciekając, dorosłem
    do zainstalowania takich urządzeń we wszystkich moich autach.
    Zatrzymałem go 2 razy na drodze. Obiecywał, że zjedzie za mną na
    najbliższy parking lub bezpieczne miejsce, ale k...s leciał w ch.... i
    mi w końcu spierdzielił w poprzeczną ulicę. Żałuję jednak, że go nie
    zablokowałem na pasie ruchu i nie poczekałem na przyjazd policji, bo
    prawdopodobnie był pod wpływem alkoholu. Oczywiście sprawa zgłoszona na
    policję wraz ze zdjęciami samochodu i jego gęby. Mam nadzieję, że
    policja wykorzysta jeszcze nagrania z miejskiego monitoringu, bo gościu
    zachowywał się dziwnie na drodze.

    Co byście polecili do samochodu w przyzwoitej jakości i rozsądnej cenie?
    Na jakie funkcje można liczyć w tego typu rejestratorach?
    GPS tracker?
    Jest tego dużo na Allegro i w necie, ale nie mam pojęcia na co zwrócić
    uwagę.

  • 2. Data: 2016-05-30 22:21:59
    Temat: Re: Rejestrator jazdy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > GPS tracker?
    > Jest tego dużo na Allegro i w necie, ale nie mam pojęcia na co zwrócić
    pytanie co chwila pada i odpowiedź ta sama. z ali albo ebaya g1w na
    chipsecie Novatek 96650. Nic w tej cenie nie znajdzeisz. natomiast
    istnieją tańsze podróby na gorszych novatekach.
    jak masz full kasy, to kup coś nie tańszego niż za 5 stów - może
    będziesz miał podobną jakośc.
    dodatki - moim zdaniem nie potrzebne. prędkość z gps - nie jest
    przesądzająca, pozatym rejestrujesz swoją, nie kogoś kto cię wyprzedza.
    w przypadkach życia i śmierci, z samego nagrania, z odległości pomiędzy
    słupami, drzewami jestes w stanie określić predkośc. ja bym sobie życzył
    lepszego uchwytu, takiego na magnes, w którym odrazu jest wtyczka
    zasilająca -ale nie spotkałem jeszcze takiego wynalazku - więc sam robie

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-05-30 22:35:06
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 30.05.2016 o 22:03, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > GPS tracker?
    > Jest tego dużo na Allegro i w necie, ale nie mam pojęcia na co zwrócić

    A ja mam coś takiego:
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwii0b7s0oLNAhUsM
    ZoKHRknAMwQtwIIJTAB&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.co
    m%2Fwatch%3Fv%3DZdPHXv8Hzj8&usg=AFQjCNF6bcU6aXGjDepE
    5m3feX5vHmzkmQ&sig2=OBaROxsABR0-XEHdj_tXfA

    i jestem zadowolony.

    --
    Kaczin

  • 4. Data: 2016-05-30 23:10:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam z makro rejestrator za chyba 37zlotych i tez jestem zadowolony.

  • 5. Data: 2016-05-30 23:56:28
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Mam z makro rejestrator za chyba 37zlotych i tez jestem zadowolony.

    No to pozostało tylko nagrać recenzję :->

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2016-05-31 00:12:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz sobie w necie w filmach znalezc. Na obudowie jest napis forever. Pudelko
    utylizowane i nic wiecej nie wiem. Nagrywa w hd, ma opcje fhd ale obraz nic lepszy
    niz w hd tylko karty sybciej ubywa. Nagrywam 640x480 i dla mnie jest dobrze. Jak bede
    chcial nakrecic film przygodowy pelnometrazowy to kupie kamere za sto tysiecy zlotych
    i do niej obiektywy za druga stowke. Akumulator w nim wytrzymuje 2,5 godziny ciaglego
    nagrywania i nie trzeba sie pierdolic z kablem. Ma stosunkowo nieduzy kat widzenia
    ale metoda prob i bledow poprawilem wymieniajac obiektyw na obiektyw ze starej
    kamerki internetowej. Moglbym jeszcze poszerzyc ale zyla jestem i szkoda mi 12
    zlotych na obiektyw o jeszcze krotszej ogniskowej od kamery do monitoringu. Gwinty w
    obiektywach sa znormalizowane i bez problemu mozna zalozyc inny.

  • 7. Data: 2016-05-31 08:15:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.05.2016 o 22:35, Kaczin pisze:

> [...]
    m%2Fwatch%3Fv%3DZdPHXv8Hzj8&usg=AFQjCNF6bcU6aXGjDepE
    5m3feX5vHmzkmQ&sig2=OBaROxsABR0-XEHdj_tXfA

    .... do czasu aż nadjeżdżający zielony autobus urwie Ci lusteko, a Ty
    nie będziesz w stanie odczytać numerów rejestracyjnych
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp
    age&v=ZdPHXv8Hzj8#t=436

    ToMasz

  • 8. Data: 2016-05-31 08:48:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nagrywa w hd,
    to że "nagrywa" w hd, to nie znaczy że jej przetwornik, matryca "widzi"
    cokolwiek w HD. książkowym przykładem jest podróba g1w z procesorem
    novatek NT96220. Czy to na filmie czy na fotce, nie rozpoznasz numerów
    rejestracyjnych samochodu z naprzeciwka. a to już jest porażka. tym
    bardziej że w sprawie spornej, sąd decyduje czy materiał dowodowy nadaje
    się czy nie.
    ToMasz

  • 9. Data: 2016-05-31 09:25:22
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    >>
    > .... do czasu aż nadjeżdżający zielony autobus urwie Ci lusteko, a Ty
    > nie będziesz w stanie odczytać numerów rejestracyjnych

    W nocy jeszcze bardziej kiepska: https://youtu.be/oMF1uwVyVYw. Nie
    potrafię uwierzyć, że to 1080p. Spośród tanich kamer stajnia G1W chyba
    rzeczywiście nie ma żadnej konkurencji.

    Piotr

  • 10. Data: 2016-05-31 11:59:53

    Mon, 30 May 2016 22:03:28 +0200, w <574c9c91$0$651$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

> [...]
    > najbliższy parking lub bezpieczne miejsce, ale k...s leciał w ch.... i
    > mi w końcu spierdzielił w poprzeczną ulicę.

    Jak TIR mógł ci uciec? :)

    ---
    Avast.