    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Rejestrator jazdy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 1 Jun 2016 10:31:57 +0200

    W dniu 2016-05-31 o 22:50, ToMasz pisze:
> [...]
    -4-kam-cofania-i6226023121.html

    =base-relevance-uni-1-3-0510&search_scope=&string=lu
    sterku%20rejestrator

> [...]

    > czasami nie daje rady. znaczy jego jasność jest mizerna w porównaniu
    > do jasności słońca - czyli nic nie widać. nie wiem jaka będzie jakość
    > ekranu w lusterku które chcesz kupić - nie jestem wróżką. ale
    > logicznie myśląc, znając zasady życia i handlu, nastaw się na najgorsze.
    > ja swoją kamerę zostawiałem przez 1.5roku w aucie. aż pewnego dnia
    > pozbyłem się kamery i szyby w drzwiach. teraz robię uchwyt
    > magnetyczny. jak tej kamerowej loterii postawisz na lusterko z
    > androidem, z którego wystaje obiektyw - będiesz je zabieral czy

    Chcę zostawiać. Myślę, że taka forma lusterkowa mniej się rzuca w oczy.
    Poza tym auta bardzo rzadko pozostawiam w miejscach, które nie są
    monitorowane lub w pełni bezpieczne. Nie parkuję też pod blokiem, lecz
    na własnym podwórku

> [...]
    > Co tak trudno napisać co jest w środku?
    > A panowie którzy twierdzą ze są zadowoleni? JAk się już wstało do
    > odpowiedzi to może by tak jakiś materiał video pokazać?
    >
    > tak więc albo kupisz coś co jest sprawdzone, albo sprawdzone i
    > tanie(g1w), albo masz kamero - loterię. co byś nie kupił, życzę
    > powodzenia i czekam na próbkę materiału wideo
    > ToMasz
    >

    > ps
    > tu masz przykład kamery HD którą też miałem. masakra. biorąc pod
    > uwagę że to może spokojnie kosztować tyle samo albo i więcej niż g1w

    Z pewnością skorzystam z Twoich rad i za to wielkie dzięki. Na Ali
    znalazłem urządzenia oparte na chipsecie Novatek 96650 ale w formie
    lusterka, ale bez funkcji, które by mnie interesowały. Liczę jednak, że
    znajdę urządzenie z ww chipsetem w formie lusterka z możliwością
    podłączenia drugiej kamery (wstecznej), możliwością wgrania nawigacji i
    ewentualnie możliwością pracy jako zestaw głośnomówiący. Android
    przemawia tym, że można wgrać programy i mieć możliwość wyszukiwania
    głosowego.

    Kamery wstecznej nie chcę używać zamiast lusterka, ale do rejestrowania
    obrazu. Dlatego zależy mi też na dobrej jakości. Być może gdybym miał
    taką kamerę, odzyskałbym to co zgubiłem niedawno z samochodu, a warte
    było kilkanaście tysiaków. Ruch na drodze był duży i myślę, że któryś z
    kierowców jadących zaraz za mną się "zatroszczył" :)