  • 61. Data: 2013-02-11 14:02:21
    Temat: Re: Realne korzyści z 3.3v i niższych
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 11.02.2013 14:02, schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Może oni też widzą?

    Papier toaletowy też robili.

    Waldek

  • 62. Data: 2013-02-12 00:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Papier toaletowy też robili.

    Każdej firmie trafi się czasem jakiś produkt do dupy.

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2013-02-12 11:09:40
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    > Każdej firmie trafi się czasem jakiś produkt do dupy.

    Elwro było bardziej ambitne, w finalnym okresie robiło wytłoczki do jajek
    :)

  • 64. Data: 2013-02-12 11:48:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-02-12 11:09, Miroslaw Kwasniak pisze:

    > Elwro było bardziej ambitne, w finalnym okresie robiło wytłoczki do jajek
    > :)

    I na tym zarabiali. Ale za to robili komputery do dupy.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 65. Data: 2013-02-12 12:06:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Miroslaw Kwasniak napisał:

    > Elwro było bardziej ambitne, w finalnym okresie robiło wytłoczki do jajek
    > :)

    Niedawno tu wspominałem, że Zakłady Kasprzaka pod koniec swojej
    działalności robiły spłuczki do kibla (jeśli wszystkie wymienione
    wyroby zestawić w jednym kontekscie, to "wytłoczki do jajek" brzmią
    okrutnie, choć tajemniczo).

    --
    Jarek

  • 66. Data: 2013-02-12 13:19:42
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 12.02.2013 12:06, schrieb Jarosław Sokołowski:

> [...]
    > działalności robiły spłuczki do kibla (jeśli wszystkie wymienione
    > wyroby zestawić w jednym kontekscie, to "wytłoczki do jajek" brzmią

    Jak za późnej pierestrojki/wczesnego Jelcyna byłem w Moskwie, to w
    pewnym sklepie "ze wszystkim i nimczym" znalazłem łopatę zrobioną z
    blachy tytanowej przez firmę, która do tej pory produkowała rakiety
    balistyczne (kolega tamtejszy powiedział). Durny byłem i nie kupiłem.
    Kosztowała w przeliczeniu 2 dolary.

    Waldek

  • 67. Data: 2013-02-12 16:33:01
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > I na tym zarabiali. Ale za to robili komputery do dupy.

    Coś dla gastrologa, przychodzi pacjent ze sraczką, komputer wiadomo gdzie,
    zdejmie wszystkie krzywizny, zanalizuje (ekhm) to i owo, i orzeknie.
    Pacjencie - mniej chlej i nie zagryzaj tyle śledziami drugiej świeżości!
    P,NMSP :))

  • 68. Data: 2013-02-12 17:11:11
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:anuqc7F5f0vU2@mid.uni-berlin.de...
> [...]
    > tytanowej przez firmę, która do tej pory produkowała rakiety balistyczne
    > (kolega tamtejszy powiedział). Durny byłem i nie kupiłem. Kosztowała w

    A jakby celnicy na granicy dowalili swoje, za "materiały strategiczne", czy
    jak im tam? :)
    Znasz dowcip, jak zając spier... przez ruską granicę? :))
    A na poważnie - spokojnie, witaj w klubie :) Kiedyś zlekceważyłem, normalnie
    w sklepie, okazję "Asembler 6502" Ruszczyca, nigdy nigdzie jej już nie
    widziałem. Książka taka... a kasy miałem z zapasem, starczyło by na zakup...
    A zamiary miałem poważne, celem maszynowego programowania swojego starego
    komputerka... Tylko sobie pomyślałem, że zdążę jeszcze, myliłem się. Zatem -
    kielonka pod to i już zmartwień nie ma... :)

  • 69. Data: 2013-02-12 17:32:16
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 12.02.2013 17:11, schrieb Anerys:

> [...]
    > swojego starego komputerka... Tylko sobie pomyślałem, że zdążę jeszcze,
    > myliłem się. Zatem - kielonka pod to i już zmartwień nie ma... :)

    Celników to się tam nie bałem. Jakby dali 150% cła i VAT, to ile bym
    dopłacił? 4$ może. Ale miałem wtedy małą torbę i łopata rzucałaby się
    oczy ;-). Ale wtedy to były zupełnie dziwne czasy. Pułkownik KGB woził
    mnie samochodem i sam się przyznał, że jest "organem". Teraz też cię FSB
    wozi, ale już nie "pół"kownik tylko jakiś sierżant i się do tego nie
    przyznaje ;-).

    A książki o assemblerze 6502 chyba ostatnio wyrzuciłem :-(

    Waldek

  • 70. Data: 2013-02-12 17:38:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > A jakby celnicy na granicy dowalili swoje, za "materiały strategiczne",
    > czy jak im tam? :)

    Raczej nie, bo te łopaty, to można było czasem kupić w Warszawie na
    Stadionie od tak zwanych "Ruskich". Komandirowka w Moskwu nie była nużna.

    Coś mi po głowie kołacze, że po drugiej wojnie światowej jakiś pomysłowy
    fabrykant przejął zapasy blachy aluminiowej po którychś zakładach lotniczych
    (już nie pamiętam, czy to zdobyczne Messerschmitty były, czy coś alianckiego)
    i robił z tego bardzo fajne walizki (również lotnicze poniekąd).

    --
    Jarek